NYE MØBLER TIL SOVEROMMET!

Like før jul kom nye nattbord til soverommet og ny puff i hus. Jeg hadde venta i ukesvis på å få det i posten og gleda meg som et lite barn! Ikke nok med det er nattbordene noen jeg lenge har ønska meg, og desto mer stas er det når de endelig kommer i hus.

Riviera Maison er et merke jeg er veldig svak for, og når du da finner drømme nattbordene dine på tilbud er det bare til å slå til med en gang.. Puffen var en høstnyhet i fjor som brant seg fast på netthinnen ved første øyekast.. Den var rett og slett kjærlighet ved første blikk.

Mannen i huset forsto nok ikke helt nødvendigheten av nye nattbord så lenge de vi hadde fortsatt hang godt sammen. Her tenker jeg han bare må være glad til for at jeg spanderte på et nytt nattbord til han også.. Thihi!! De andre kom godt til nytte som små skap på hver sin plass, som jeg skal komme tilbake til å vise dere.

 
Noen ganger har man lov å snope.. Å dette falt virkelig i smak for å si det mildt. Jeg elsker de nye nattbordene, og er strålende fornøyd med nye møbler til soverommet. Sååå kos!!

0 kommentarer

Siste innlegg