PUTEBONANZA!

Reklame | Feel

Høsten bugner av varme og deilige fargetoner! Fargetoner som går i samme skala som det man finner ute. Jeg har vært en tur på feel og plukket ut mine tekstil favoritter for i høst, som jeg har stylet med i stue og gang. Gjør dere klar for et stort bildedryss!!

Puter og pledd får man ikke nok av. Å som Halvor Bakke bruker å si : En sofa uten puter er som en bok uten ord. DYPT! Og jeg er nok ikke den eneste som tar han på ordet og er helt enig. Det geniale med tekstiler og spesielt puter, er at man enkelt kan variere i farger etter årstider og sesonger. Røde til jul, lilla til advent, gule til påske for å ta noen eksempel.. Putetrekk er jo så enkelt å skifte! Å de gjør MYE utav seg. Ut uke 42 får du hele 30% på alt av puter og 50% på kunstige roser hos feel. Sjekk ut en hel del av utvalget HER !

Favoritt-duften min har jeg skrevet masse om tidligere, og har brukt denne de siste årene nå. Helt forelska! Durance sin «granade» er en frisk duft som jeg bruker hele året. Sprayer både i rom og på puter med denne. Den finner du foressten HER ! Lysfatet er også fra feel og det finner du HER !

Personlig klarer jeg ikke helt å legge bort det blå enda.. Og for de som liker best kalde toner er disse putene virkelig råfine! Se hvordan det dukker opp små detaljer som lyslykter på bordet, som igjen går til putene.. Harmoni!!

Mønster er og se mye mer i både tekstil, fliser og tapet. Den majestetiske puten her skaper kontraster med at den skiller seg ut, og røffer opp rommet. Lekent og eksotisk! Sammen med en puff som går litt inn i putens fargetoner og mønster frisker opp hele gangen bare med to detaljer. Puffen finnes HER og fins i flere ulike farger pluss en annen størrelse.

Nyheter er gøy, og det å leke seg med ulike farger og kombinasjoner er noe av det morsomste jeg vet. Lek deg litt du også!


Levende blomster og tørka blomster i vase på lite rundt bord er fra Floriss Ålgård. Alle kunstige blomster i vinduer og på gang er fra feel ^^

0 kommentarer

Siste innlegg