PYNTA NYTTÅRSHUS!

Kjære dere! Denne første dagen i 2019! Om vi deler året inn i kapitler har vi hele 12 kapitler man virkelig kan prøve å gjøre så spennende som mulig! For vi vil vel se tilbake på et spennende og minnerikt år i slutten av ‘19 også ? Det  vil iallfall jeg!

I går var det fest og glede, for å feire et år som var, og for å trå godt inn i det nye! Jeg har brukt god tid på planlegging til årets fest, og PB har vært veldig raus og god som har gitt meg rom til å gjøre det jeg elsker å holde på med, i en travel tid! – Nemlig dekorering, og hele pakka som følger med å ha en skikkelig fest med god mat, mange gjester og full pakke..!

I år hadde jeg lyst å bruke Finn Schjøll’s «Boblen» vasen som jeg har i ulike størrelser. En idé jeg har fått er å ha slike vaser i fokus i brylluppet vårt, og da er det ekstra gøy å leke seg med disse i forkant for å se.. Til nyttår er det alltid lyse, rene toner med sølv, champagnefarger, glitter og BLING! Det røde blir pakka bort til nyttår, og resten står til 1. nyttårsdag.

Hva synes dere ? Det er så gøy å dekke til fest!! Avslutter innlegget med noen koselige nyttårs-ord keg skrev noen dager tilbake <3

~ Julen er snart omme, å nytt år vil da komme ✨ Vi legger bort det som var sort og trist, og tar med oss gleden det er sikkert og visst 🌹For mange minner i 2018 har vi fått! Ferietur, opplevelser og i slekta ble det også smått ♥️ Nytt år står for tur med blanke ark og stjerner i sikte! La oss dikte en historie som vi da i enden av 2019 likte 👌🏼✨ Godt nyttår alle sammen !! – Marie Oftedal #kvitlyngveien

1 kommentar

Siste innlegg