SKALLDYR AFTEN!

Skalldyr aften er noe av det beste jeg vet! Og jeg er sikker på at vi er mange som deler den meningen og gleden. Vi skal nemlig til PB`s foreldre i kveld og nyte deilige skatter fra havet… For en måte å starte helgen på, dere! Vil gjerne dele litt bilder med dere fra sist gang vi hadde reker hos oss, og vise at det egentlig ikke er mye som skal til for å løfte et rekebord litt ekstra, med spiselig pynt og friske blomster.

 

 

Det der med å spise med øynene altså..

 

 

Fatet mitt fra Riviera Maison passer ypperlig til reker. Et litet tips er å legge glaplast på fatet før rekene skal på. Dette for å gjøre rengjøringen mye lettere etterpå.

 

Litt fredagsinspo fra meg, før helgen inntreffer for fullt. Ja, faktisk blir det en del jobbings på meg i helgen også, da jeg holder på å planlegge en ny og større høst-styling som planen er skal skje i morgen. Gleder meg masse til å vise dere !!!! Er foressten også på snappen “instahomes” i morgen, og dere kan der få en smakebit av hva jeg skal til med ^^

 

God fredag så lenge <3

Husk og lik bloggsiden min på facebook, for inspirasjon og tips ^^ Blir kjempe glad om dere deler! <3

 

0 kommentarer

Siste innlegg