SLÅTT PÅ STORTROMMA!

Endelig dere, skal jeg vise dere noe jeg har drømt om veldig lenge!

Etter en travel tid nå med mye sykdom blandt de små, og ellers ting som har skjedd nå på nyåret, var det godt å få kommet seg litt ut på kos igjen! Thihi.. Jeg fikk blandt annet gavekort til jul på Home and Cottage, som jeg var ute nå i går å fikk snopa for sammen med søsteren min Silje. “Jeg fant, jeg fant! Å det noe helt fantastisk snadder også!” 😀 Skal komme tilbake til disse skattene jeg sikter til litt lengre ned i innlegget.

Vi har lenge vært på jakt etter et lite bord til å ha mellom godstolene i stuen. Jeg er rett som det er inne på finn.no, å det hender jeg finner noen skatter.  Et rokokko bord ble med meg hjem i går, som jeg henta på Sola. Det sto stuet i en garasje med veldig mange ting, så jeg følte nesten jeg gjorde selgeren en god gjerning da jeg fikk bort en ting av alt han hadde der inne.. Jeg elsker detaljene, og det at malingen er litt slitt gjør meg absolutt ingen ting. Vasen og T-lys holderen på bordet er også kjøpt brukt, tilfeldigvis av min søster Silje. Jeg har starta å samle på serien Hammershøi til Kahler, og planen er også serviset deres en gang ^^

Men her dere…! Sjekk hva hu mor har snopa seg da! To SVÆRE lykter til å ha ute! Heeeelt i ekstase, da jeg har suglet på slike lenge lenge. Nå klarte jeg ikke holde meg lengre, og slo til med gavekort og julegave penger på disse herlighetene. De tåler ikke å st ute i alslags vær, og kan også brukes inne. Bare tenk hvor koselig det blir ute nå på sene vår/sommerkvelder. Gurimalla disse tror jeg vil spre mye glede her på adressen altså^^

Drømmer meg bort å ser litt tilbake på bilder som dette. Her var vi i Mai måned, og kunne ikke hatt det bedre utendørs. Ser for meg de nye lyktene mine hadde passa godt inn her. Hva tror du ? De er handlet på Home and Cottage.

Ellers er jeg å finne på snappen “instahomes” i dag, hvor dere kan følge dagen min “live”. For noen kan det være spennende å se litt hva som skjer “bak fasaden” på instagram kontoene . Ønsker dere en helt fantastisk kveld videre <3

FØLG MEG GJERNE PÅ FACEBOOK VED Å FØLGE DENNE LINKEN

1 kommentar

Siste innlegg