SOM TO DRÅPER VANN

 

‏Som to dråper vann. I Gudrun-genser og Gudrun-kjole. En vakker pike og en nydelig liten herremann.

Med Anemone i hendene, en høstblomst så fin. Tenk at disse barna er den aller største skatten min.

 

 

Søster og bror, det fineste på jord.

 

 

Store smil, store spørsmål, varme ord og en latter som kan få planter til å gro. En nysgjerrighet for det meste og sprer gleder til de fleste.

De er herlige, og verdens desidert mest ærlige. – Jeg elsker dere av hele mitt hjerte mine kjære små. Å ser frem til eg å lære dere mer mellom A og Å.

 

Dere er fremtiden, dere er nå. Dere er ALT, jeg elsker dere SÅÅ!! Mine fine, nå må jeg faktisk grine.. En liten gledes skvett, dere er altså så mye mer en propell og en rakett <3

 

—> Lik gjerne facebooksiden min på facebook for oppdateringer, tips og inspirasjon <—

1 kommentar

Siste innlegg