SOMMER PÅ SOVEROMMET!

Reklame | feel

 

Hvorfor ikke ? Det første rommet du ser når du står opp og det siste du ser før du lukker øynene. Om du vil være omgitt av positivitet og velvære, ja da tror jeg det å ha et koselig soverom er viktig. Når ny sesong står for tur, er det midt i blinken å friske opp også dette rommet med tilhørende detaljer.

 

 

Her har jeg stylet soverommet vårt med en hel masse deilige produkter fra feel .

De har fått inn masse friske nyheter, som for eksempel denne store kurven på bildet over.

Pleddene, strandkurv, pynteputene, lys lykter, blomsterpotte og kunstige blomster på nattbordene er fra feel.

 

Disse lyktene har jeg blitt så glad i! Bruker de rundt omkring i hele huset, og det geniale er at man kan sette flere i sammen og skape mer høyde og liv på denne måten. Blomsten i krukken fikk jeg også nylig øynene opp for, og jeg trodde den var ekte helt til jeg tok på den.. Så utrolig naturtro.

Blomster og blomsterkrukke fra feel .

 

Blått er så flott!! Og det å hvile øynene på rene og pene hjørner i huset som bugner av sommerlig friskhet, er virkelig en «energiboost» i en travel hverdag. Ukene flyr raskere forbi en før, og vi er inne i en veldig hektisk periode. Da settes små ting ekstra pris på, og det å ha det fint også på steder som dette er en pust i bakken for meg. Interiør er gøy dere og like viktig på soverommet også! <3

 

#feel #interiør #soverom #oppussing #hus #hjem #blått #blue

0 kommentarer

Siste innlegg