SPRING FEELING!

Reklame | Feel

Våren er like om hjørnet, og i dag er det nøyaktig 2 uker til første dagen i årets fineste årstid! Da skriver vi første mars, og jeg er mega klar. Nylig var jeg innom Feel på Ålgård å fikk meg en god runde i butikken samt briefing på lekre nyheter i ulike stilarter. Så deilig med et sted som har noe for alle!

 

Et salatfat kan like gjerne brukes som lysfat. I interiørverden finnes ingen regler, det må man ikke glemme. Å gjøre noe annet en beste veninnen er dessuten veldig spennende.

Figur finnes HER // Telysholder finnes HER  // Hvit vase og stor skål er også fra feel.

 


 

Disse fiskene falt jeg altså helt pladask for! Siden det maritime er veldig i fokus hos oss, var det noe som vekket ekstra oppmerksomhet ved disse fiske vasene.. Veldig dekorative og kule. Skal de det fort blir en stim av disse her hjemme.. Thihi

 

 

Rosa og varmere toner er også veldig vårlig. Figurer har jeg blitt mer glad i med årene, og disse her forteller nesten en liten historie i boblen sin..

Fisker fra Feel // Hvite småvaser som også er fine til lys fra Feel // Figurer fra Feel // Stor vase også fra Feel og den finnes HER

 

 

Pute med rosa sikksakk mønster fra Feel, og finnes HER  // Vingedekor finner du HER // Rosa lyslykter og ramme også fra Feel

 

Lysere kvelder, lysere morninger. Vi er nok mange som gleder oss!! Å friske opp med litt nytt i krokene inne gjør ventetiden til de gode tidene litt kortere. Pynting, dilling og dalling som jeg bruker å si, er superkoselig, og noe helt spesielt er det når vi går mot vår.

Ha en herlig kveld kjære følgere!

0 kommentarer

Siste innlegg