TANKEVEKKER<3

Tittei, det er bare meg ☀️
.
Vil gjerne gi litt fokus til alt som kan virke som et glansbilde ved første øyekast på sosiale medier🌸
.
Livet er ingen dans på roser, og utfordringer får alle på et eller annet tidspunkt. Mitt liv har hatt mange hinder i veien siden barneår, og jeg vet jeg kommer til å måtte klatre over flere.
.
Noen hinder kan både være ekstra høye, med kvasse kanter, og ta lengre tid å komme seg over 🌸 Faktisk føles helt håpløse.
.
Det som er viktig er å aldri snu, aldri sette seg bom fast i hinderet og gi opp kampen om å komme over på andre siden, der man vet at veien er slett et stykke til før neste utfordring plutselig står i front.. 🍃
.
Noen utfordringer forsvinner helt, mens noen ting må man lære seg å leve med på et vis. I mitt liv som i andres finnes noen av de, og jeg blir stadig påminnet om hvor viktig det er å verne om seg selv og sine, samt ta vare på de man er glad i og som selv viser at de bryr seg om deg 🌸
.
Jeg er frisk som en fisk, og ufattelig glad i livet mitt! Men, noen ganger innhenter fortiden deg som et uovervinnelig fjell midt i veien, og du må starte på klatreturen igjen, med desto mer å ha med seg over på andre siden.
.
Mye kan skjule seg bak et smil, og for hver utfordring finnes mye lærdom. Jeg har virkelig fått lære om hvordan man skal ta vare på sine, og bruker viktigheten i de gode verdiene i min hverdag 💗
.
Man velger ikke hvor man kommer fra, men man kan velge hvordan man vil leve 🌸 Jeg har troen på å gjøre det beste utav hver en situasjon, og se etter positive ting selv i de mørkeste rom🍃
.
Jeg har mange som betyr uendelig mye for meg, å vet at jeg betyr uendelig mye for mange 🌸 En plante trenger alltid næring og vann, som vi mennesker trenger godhet, omsorg og kjærlighet 🍃
.
Om disse ordene kan få en leser som kanskje har det tungt og vanskelig, til å heve hode og komme rakrygget ut av stormen, ja da er det virkelig hvert hver en åpen setning fra meg 💗
.
Ønsker dere med dette en god helg! Det er alltid noen som bryr seg og som vil vise det, og de som ikke gjør det, de er det ikke verdt å ha med seg i bagasjen sin på livets landevei 🍃💗

0 kommentarer

Siste innlegg