TULIPAN OG BLOMSTER TIPS!

Ikke kast tulipanene bare på grunn av at de blir lange og «hengete». Gi dem heller nytt liv, og nyt dem enda lengre.

Her har jeg brukt en dings jeg fant på wish, «invisible flower holder» . En genial rund sak med sugekopp på ene siden, og massevis av tagger tett i tett på andre siden. Setter man stilken ned på disse taggene, vil den stå rett opp, og man kan gjøre enormt mye gøy med blomstene i vasen! Vet ikke hva disse heter på norsk ? – Og har ikke kommet over de i butikk enda. Hadde jeg sett det før hadde jeg hatt i hus for lenge siden. Helt genialt!! Når de er gjennomsiktige med sugekopp i tillegg blir det bare enda bedre, da den ikke synes i vasen heller.

Her har jeg tulipaner i favorittvasen boblen, designet av min herlige venn @finnschjoll . Ikke glem å snitte tulipanene på nytt, da holder de mye lengre. Setter du de kaldt om natten blir det bare ekstra bra 🫶🏻

Riktig god kveld til dere <3

0 kommentarer

Siste innlegg