VÅR PÅ SOVEROMMET!

Reklame | Posterstore

Våren er her, og selvom den ikke er kommet for fullt ute enda kan man i mellomtiden gjøre full vår inne! ^^ Kjempe gøy!!

De nye nattbordene våre fra Riviera Maison er jeg fortsatt kjempe fornøyd med, og ser for meg at disse blir værende i årevis. Her har jeg pynta med lyktene «Rocks Clear» fra Magnor, designet av Halvor Bakke. Litt skjell og stener har jeg hatt i, og dette kan varieres alt ettersom hvilket miljø jeg vil ha dem i.

 

Elsker lyse lokker altså!!!!! Det mørke har aldri stukket meg, så lyse lokker, trend eller ei ^^

I samarbeid med Posterstore er jeg så heldig å få dele ut en rabattkode!! Med koden «bymarie30» får du 30% rabatt på plakater hos @posterstore #posterstore !! (Ikke selection plakater) . Supergøy!! Se noen av bildene jeg nylig valgte meg fra sortimentet deres.


Hvordan soverom har dere forresten ? Kjører dere mørkt og lunt eller lys og luftig stil her ?
Ellers vil jeg ønske dere en helt nydelig kveld <3

Vi skrives plutselig! Klem Marie ^^

0 kommentarer

Siste innlegg