VÅRYR ALLEREDE?

God kveld kjære dere^^
Jeg er nok ikke den eneste som er overrasket over hvor milt det er her nå i Januar. Utenfor spirer det som bare det og jeg har skikkelig vårfølelse dere !!

I butikkene titter våren frem også, og det er så deilige farger nå, og fremover kommer det bare til å bugne enda mer av vårnyheter rundt om kring. Aldeles deilig! Våren er min favoritt tid nummer en, og jeg kan nesten ikke vente til å kunne kose meg rundt i hagen igjen.


På fredag som var hadde jeg og PB en deilig rekeaften sammen med han som skal være toastmaster i bryllupet vårt og kona hans. En onkel og tante av meg som jeg setter veldig høyt. Helt fantastisk kveld, og kanongøy å planlegge bryllup!! Kun det beste er godt nok med så fine gjester til bords, og reker er jo virkelig prikken over i’en. Deilig! Og aller best på denne tiden av året.

Januar er snart omme, og i februar/mars ventes mye spennende som dere snart skal få høre mer om. Dere skal også få se bilder fra Osloturen jeg hadde tidlig sist uke, som jeg ligger litt etter med å få ut! Gled dere, og ha en fortsatt fin kveld videre <3

0 kommentarer

Siste innlegg