Da var jeg igang

Inneholder anonselenker. 


 

Jeg har lenge tenkt på å starte en Interiørblogg, men vert veldig usikker på samme tid….Etter å ha fått noen anbefalinger om å starte bestemte jeg meg for å bare hoppe i det! Om jeg finner ut at det ikke var noe for meg allikevel, da er det ikke verre en å bare slutte med det.

Etter å ha bodd sammen med kjæresten i en leilighet en god stund, kunne vi tenke oss å ta et steg videre med noe større,  å begynte å se etter hus.

Ikke er det bare bare å få seg hus, så vi tok oss en tur til banken uten noen som helst forhåpninger, for å høre om drømmen vår kunne være realistisk. Dette gikk over alle forventninger å vi gikk ut av banken med et stort smil å startet letingen for fullt ! Supergira ! 😀

Det er jammen ikke lett, men vi visste godt hva vi ville styre unna, så på den måten luket vi bort en god del. Begge ville vi ha uteområde, et hus som lå litt for seg selv og som ikke var for gammelt. 

Huset vi endte opp med var 12 år gammelt, uteområde nesten helt rundt, og det ligger i en skråning i en koselig gate. Helt vanvittig bra utsikt, og du føler du bor litt for deg selv, samtidig som du har naboer rundt deg!

Vi er rett og slett superfornøyd!

Vi venter også vårt første barn i November, så det å komme seg over i noe større i godt tid før var også veldig kjekkt !

Her er noen bilder av huset på utsiden. Bildene er fra annonsen på Finn.no .

 

 


 

4 kommentarer

Siste innlegg