Sommerfugl idyll i Kvitlyngveien!


 

I hagen har vi en lang, stor og blomstrende busk/hekk mellom hagen vår og naboens hus på den ene siden. Her har det vert enormt mange sommerfugler i det siste! Jeg tror ikke det er en av de såkalte sommerfuggel buskene, men en de liker godt, det er det iallefall ingen tvil om! Utrolig fascinerende å fint å se på. Selv elsker jeg sommerfugler i alle slags størrelser og varianter, og bruker ofte dekor sommerfugler som en del av motivet når jeg tar bilder, og i pynt ellers rundt i hjemmet. De finnes i de fleste blomster i huset enten om det er kunstige eller skikkelige blomster 🙂

En dag jeg hadde besøk av mormor og søsteren hennes, kunne vi stå på terassen og telle over 20 stykker i en fart bare av å se bort på busken. Vanskelig å vite akkurat hvor mange det var, men jeg har aldri i mitt liv sett så mange sommerfugler på en plass.  Busken blomstrer for tiden, å med en gang solen titter frem, er busken full av sommerfugler. Det er for det meste denne typen dere ser  på bildene jeg har sett der. Om de liker den bedre enn andre typer sommerfugler, eller om det bare er tilfeldig det vet jeg ikke..Det kunne ikke passa meg bedre, med et sommerfugl paradis i nettopp hagen vår. Kjempekoselig!!

Den busken skal iallefall ikke bort 🙂








Noen som tilfeldigvis vet hva denne busken heter ? 

#hage #sommerfugl #høst #canon 


 

0 kommentarer

Siste innlegg