HØSTDETALJER PÅ PLASS I STUEN!

 


 

Inspirasjon og tips til høstpynt fra Kvitlyngveien!

Bordet er også på plass, å det ser enda mer ut som en stue. Jeg blir bare mer og mer glad i stua vår, å gleder meg ekstra mye til mørke høst og vinterkvelder, med levende lys og kos inne dette året.

 

 

 

Noen tenker kanskje at det du ser i vasen er veldig brannfarlig.. Det er en veldig smart tanke, men desto mer genialt er det med batteridrevne lys som ser helt ekte ut! 😀 Jeg har masse ledlys netopp fordi jeg kan pynte slik som dette helt ufarlig, og også med tanke på stygge merker i taket.

Billige stearinlys kan virke veldig gøy når du kjøper dem, men sorte merker i taket er ikke gøy å enda dyrere å få bort igjen.. Da er det lurt å heller invistere litt ekstra i skikkelige lys, å heller ha ledlys der det er kortere vei til taket.. Og i dekorasjoner slik at det ikke skal være brannfarlig.

Kjempegøy med stuebordet som endelig er i hus! Dette sammen med de to kurvene er kjøpt på IKEA. Siden vi på forhånd visste hva vi ville ha, tok det ikke mange minuttene på IKEA, noe som er veldig greit for Pål Børge siden han som mannfolk flest, får litt angst slike steder… På grunn av at det er et så enkelt og nøytralt bord, passer det godt inn i mange stiler. Veldig solid og pent bord, til en veeldig rimelig pris! Direktelink til bordet finner du ved å klikke HER !
 

Bord med hylle under blir ofte en plass en samler gamle blader, fjernkontroller og diverse.. Med noen kurver som disse, kan en lett holde litt mer orden og det ser 10 ganger bedre og ryddigere ut med en gang. Disse kurvene finnes i en mørkere farge, og en annen litt mindre utgave. Direktelink til disse som du ser på bildet finner du ved å klikke HER ! Kurvene som er i tv benken er også fra IKEA. 

 

   

 

Etter bryllupet til mor og Ole, ble jeg veldig inspirert av bordpynten deres! Om du enda ikke har sett det vil jeg anbefale å finne det på arkivet mitt fra August, eller under kategorien “familie”. Her pynta de på bordene med lyng og jutestoff lignende slik som jeg har gjort med lyngen her. Riviera Maison vasen du ser er den største av de 3 *RM HURRICANE* vasene. Like fin som lykt, som til blomstervase. Ellers kommer jeg nok til å hente inn enda mer kongler å bruke i dekorasjoner utover høsten og vinteren. Må inrømme at jeg har brukt noen kroner på kongler jeg også, noe som er veldig flaut..Det er helt hull i hodet å gjøre dette.. Ute i naturen finnes endelig mye kongler, å du kan hente så mange du vil helt gratis! Å viss du har dem litt i stekeovnen, åpner de seg enda mer 😀 Potteskjulerne er hjemmelaga og de kan du lese mer om HER.


 

Med dette ønsker jeg dere en helt fantastisk kveld! 😀

#interiør #stue #rivieramaison #kremmerhuset #høst #lyng #puter #detaljer #rotting


 

7 kommentarer

Siste innlegg