INSPIRASJON I BØTTER OG SPANN!


Det er mange ting som inspirerer meg. Blader, bøker, Internett, blogger, butikker gamledager, venner og familiens hjem er alle store inspirasjonskilder. Hver dag er en ny inspirasjon, å jeg kommer hele tiden på nye ideer jeg drømmer om til hjemmet, hvor enn jeg er. En annen stor inspirasjonskilde er naturen vår. Naturlige ting i hjemmet er bare så nydelig. Det trenger ikke å flomme over som en skog hos oss, men jeg liker at flere naturlige ting går igjen. 


      

Naturlig pynt kan være kongler, rotting, drivved, bjørkeris i enten vaser eller formet som hjerter. Grønlig mose i blomsterdekorasjoner, eller i lyslykter sammen med litt kvister er også veldig vakkert. Akkurat som sommeren har sin sjarm med alle de friske markblomstene, elsker jeg høstens mørkere detaljer og slitte preg. Hver årstid har sin egen sjarm, og hver årstid har forskjellige ting man kan dra med seg inn.

Skinn er også noe som kommer fra naturen på et vis. Å noe jeg synes er utrolig fint! Selvfølgelig kommer det an på hvilket dyr det er snakk om. Å så lenge jeg vet at dyret ikke bare er slaktet på grunn av skinnet, og at resten er slengt fra seg uten å bli brukt, er jeg absolutt ikke imot skinn. Skinn er veldig naturlig for oss mennesker, å har blitt brukt så lenge vi har vert på jorden. Før var skinn det eneste vi mennesker kledde oss i for å holde varmen, så det er ikke noe galt å ha synes jeg. Å vertfall ikke lamme/saueskinn. Kanskje har dette noe å gjøre med at jeg er oppvokst på gård, å har sett nytten alt av dyret kan gjøre og viktigheten i dette? Ikke vet jeg, det er i vertfall NYDELIG!!! I sofaen har jeg flere puter med trekk av tibetansk lammeskinn innimellom de andre putene, og et stort slikt skinn i vuggen, som du såvidt kan skimte i bakgrunnen. Det passer også fint i sofaen, på gulvet, i en stol osv hvor du måtte like det 🙂

 Er det foressten noe av dette som inspirerer dere også ? 

#interiør #inspirasjon #stue #maison #interiørinspirasjon #shabby #cottage #lammeskinn #natur #rotting


 

0 kommentarer

Siste innlegg