PERFEKT DAG FOR KAMERADATE!

 

Inneholder anonselenker


 

Høstværet har for alvor kommet, og vi går mot vinter. Idag var det hagl og regn om en annen.. Hva er vel koseligere enn å kose seg inne i slik et ruskevær ? Jeg stod tidlig opp som vanlig, spiste frokost og kokte meg en kopp med kaffe før jeg satt meg ned i sofaen med ipaden og litt interiørblader. Helt stille, og lyden av et uvær som herjer utenfor vinduet.. Kjempe kos !!

Har tatt masse bilder idag. Å hatt skikkelig kvalitets tid med kameraet. Interiør og fotografering.. Jeg tror nesten ikke jeg trenger å si mer. Om jeg setter meg selv sammen med de ordene der, ja da er jeg virkelig i mitt ess! Å slike ruskedager er perfekte til å bruke på slike hobbyer.




 

Er fast leser av *vakre hjem og interiør* , å det er like gøy hver gang det kommer i posten. Masse ny inspirasjon, å jeg drømmer meg alltid bort mellom sidene. De søte telysholderne har jeg snopa hos feel Ålgård. Kjøpte flere stykker, fordi jeg tenkte de kunne være perfekte til å sette rundt om i stuen, eller brukes til å dekke opp et høst/vinter/julebord. Kjempe søte.

Glasskrukken er fra drlykke.no, og heter “la Maison”. Rålekker krukke som kan brukes til alt fra oppbevaring av søtsaker, bakevarer på kjøkkenet, eller du kan ha pyntekongler nå som det er høst, eller fine kubbelys. Hva du måtte ønske, bare bruke kreativiteten! Den som dere ser i rotting-brettet, er også samme som denne.

“La Maison” krukken, finner du rett HER!

Hadde håpet jeg skulle fått oppdatert bloggen tidligere, men jeg klarte ikke å komme meg fra kameraet.. Så har jeg selvfølgelig vert på sykehuset å besøkt Trine og Tristan. Kjempe koselig!! Å jeg gleder meg veldig masse til de kommer jeg til seg selv i morgen. 

Hva har dere bedrevet søndagen med ? 

#høst #drlykke #interiør #blomster #stjerner #vakrehjemoginteriør #canon


 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg