DEN SOM VENTER PÅ NOE GODT <3


Tiden flyr, og vips der var vi 37+0. Nesten som om det var i sist uke ting enda var hemmelige, og jeg følte det sto skrevet gravid i panna mi.. En veldig spennende tid, men også utrolig gøy da vi endelig kunne fortelle om det.

Jeg trodde et svangerskap skulle vare i det uendelige.. Å på tross av at jeg i siste del ikke har vert særlig god til bens, føler jeg at tiden har flydd avsted likevel. Det nermer seg kraftig for hver dag, å plutselig trekker han i snoren å er på vei ut. Vi gleder oss veldig mye til å få hilse på, og bli kjent med den lille luringen som spreller i magen. I mellomtiden er det bare å gjøre som før, å kose meg med siste forberedelser, og glede meg til han kommer. Vuggen mangler fortsatt madrass i bunn, men den er kjøpt inn og snart på riktig plass. 

Det blir veldig spennende når han kommer, å jeg lurer skikkelig på når det blir i forhold til termin som er 21. November..

Hva tror dere ?

 


 

 

2 kommentarer
    1. Så fin vugge 🙂 Vanskelig å si, er mye som kan skje de siste ukene 🙂 Til meg ble fødselen sattigang før tremin 🙂 (ikke for å skremme deg) Lykke til :-))

    2. IngunnLyng: Tusen takk for det 😀 Det er onkelen til samboeren min som laget den til han var liten, for nermere 30 år siden 🙂 Det blir veldig spennende! Å jeg lar meg ikke skremme av noe jeg 😀 Det går som det går uansett 🙂 Nyt kvelden 🙂

Siste innlegg