HJELP! UKENE BARE FLYR AVSTED!


 

Så var det fredag igjen. Ukene bare flyr avsted å det er nesten litt skremmende.. Det første tantebarnet mitt, Tristan er allerede en uke, det er 3 uker igjen til min termin og jul og nytt år står snart for tur. Vips så er vi godt i gang med 2016 !!

     

I dag har vi vert utover å handlet så og si det siste vi trenger å pakke med til sykehuset… Nå er det ingenting å vente med, så det er bare tull å la det drøye lengre.. Man vet aldri når de trekker i snoren og vil ut, så da tenker jeg det er best å være klar med det jeg kan til vi må hive oss i bilen og kjøre. Kjenner jeg meg rett, er det garantert noe jeg ikke har tenkt på.

Ellers har jeg slappa av, å er egentlig midt oppi mekking av mat til ikveld. På menyen står *horn med ost og skinke * og gresk salat til. Skikkelig kosekost! Mor laget dette da jeg bodde hjemme, å det er selvfølgelig ingen som klarer å lage den bedre en henne.. I kringla skal det være skinke, løk, purre, oregano/pizzakrydder og ost. Jeg og Pål Børge har satt en ny vri på den, å har i tilegg litt bacon, paprika og jalapenos for å gjøre den litt *kvessere*.

   Legger etterhvert ut oppskrift og bilder av dette her på bloggen. Noe som absolutt bør prøves, om du ikke har laga det før. SNADDER SNADDER!!

Det lukter også litt sofa og seriekos utover kvelden, noe som er veldig typisk for fredager her i hjemmet. Pål Børge har fyrt i ovnen, så det er skikkelig varmt og koselig hos oss nå, og ekstra kos er det når vi hører vinden herje utenfor.

Har dere noen koselige planer for kvelden ? Viss ikke foreslår jeg at dere nyter den så godt dere kan!


 

2 kommentarer

Siste innlegg