SKAL VI TA EN TITT PÅ BADET?


 

Da vil jeg åpne en ny dør her i Kvitlyngveien å ta dere med inn på badet vårt! Litt av et bad sier jeg bare.. Helt fantastisk, å veldig lunt og koselig. Badet vi hadde i leiligheten hadde vi akkurat den plassen vi måtte til å bevege oss på, så dette vil jeg absolutt kalle stort og romslig. Både badekar og dysj! Det kaller jeg luksus det.. Om man ikke blir ren her i gården, ja da vet ikke jeg.. Det skal ihvertfall ikke stå på bade mulighetene!

Hva er vel bedre etter en svett og travel dag, enn å kunne sette seg ned i badekaret sitt, stille og rolig å bare lene seg tilbake å slappe godt av ? Det er nesten litt avslappende i seg selv å tenke på.. Når ting har vert som de har med meg i det siste har jeg ikke turt å sette meg til i tilfelle jeg skulle stivne til å ikke komme meg utav igjen..

Da trangen har blitt for stor, har jeg lirka meg nedi med opp låst dør i tilfelle jeg måtte bli sittende en stund…

Duftlys som dette passer like godt på badet som det de gjør ellers rundt i huset. Kanksje liker du Roseduft bedre enn Lavendel, eller at du varierer litt mellom duftene ? Durance har mange gode produkter innen duft og velvære, å lysene lukter godt både når de er tent og slukket. De har et lekkert design, noe som gjør at de pynter opp samtidig som de lukter godt. De har også forskjellige romsprayer, som gir en god og frisk duft i rommet bare med en enkel sprut..

Disse er fra DrLykke.no , og du finner alle Durance produktene deres rett HER! 

Personlig foretrekker jeg best, Rose, Lavendel og Cotton flower.

Krukkene i hjørnet har jeg laga selv av jutestoff og blondesløyfer. Hovedsakelig til småtterier som måtte samle seg opp på badet, og som koselig pynt. Er veldig fan av hjemmelaga ting, å det er ikke alltid mye som skal til for at det blir fint. 

 

En ting som er SUPERDEILIG med dette badet er at det er i kjelleren. Eller første etasje.. Vi har ikke kjeller under bakken, men da vi har hovedinngang i midten av huset kaller vi bare den nederste etasjen for kjelleren. 

I det huset jeg vokste opp i, der var hovedbadet ca slik som det vi to syns var lite i leiligheten.. Ca en dør i bredden, og et tørkestativ i lengden. Å det var vi 4 barn og to voksne som kriga om (som også vil si at 4 av familiemedlemmene var jenter).. Så det at vi har et så stort bad, å enda til et romslig å stort gjestebad, det er enorm stor luksus!

Badet skal vi la være som det er å har ikke planer om noe oppussing her. Vi liker det kjempegodt, å er mer en fornøyde med dette badet, så det hadde bare vert tull å tenkt på nå.

Legg merke til hylla som går inn i veggen over badekaret… Det tok ikke lang tid før Pål Børge fant ut at den var perfekt for en kald pils som tilbehør til et godt bad, etter lange dager med maling og sparkling i sommer…. 

Kanskje noen ble inspirerte til å avslutte kvelden med et deilig varmt bad i dette kalde høstværet ? Nyt kvelden !


2 kommentarer

Siste innlegg