VELKOMMEN HJEM!





Vi sjekka ut fra sykehushotellet idag kl 12. Utrolig deilig å komme hjem, men samtidig en uvirkelig følelse. Før vi dro til sykehuset var det kun oss to i huset, men nå er vi en liten familie på 3. Det har kun gått 3 netter, men til nå har alt gått over all forventning, og Aleksander har gjort lite utav seg. En veldig rolig og snill gutt.

Hentesettet er strikket av min kjære mor, og Aleksanders mormor. Har lenge gått å gleda meg til at det skulle komme liv i det hente settet, å plutselig var det i bevegelse og på vei hjem. 

Gleder oss mye begge to til fortsettelsen av dette eventyret!


 

5 kommentarer
    1. Ååå gratulerer så utrolig mye !! Nå ble jeg skikkelig rørt her,fikk tåre i øyekroken og hele pakka:):) Håper alt står bra til med deg? Må jo bare si at om jeg aldri før har sett en stolt far så har jeg det nå ,øynene glitrer jo som på en femåring på julaften:D Kjempefine og koselige bilder! Satser på at det blir mange gode og rolige netter slik at dere får masse overskudd til å virkelig nyte den nye hverdagen sammen med den lille. Masse lykkeønskninger og gode tanker til den lille familien i Kvitlyngveien:)

Siste innlegg