ENDELIG LIV I VUGGEN VÅR!


 

Dagene går, og jeg skulle ofte ønske at døgnet hadde enda mer timer.. 

Jeg har ikke fått blogget så mye de siste dagene, å er enda helt i startfasen av en ny og spennende tilværelse. Et ekte eventyr med magi og det hele! Idag er termindagen min her, å Aleksander er allerede 15 dager gammel. Er det ikke utrolig ? Dagene til den lille krabaten består for det meste av soving, kosing med mor og far, pupp og bleieskift. Han er veldig rolig, å de gangene vi hører noe fra han, har det selvfølgelig en helt naturlig forklaring 🙂

Den første uken av livet hans besto også av masse besøk. Mange ville hilse på og ønske velkommen til verden. Jeg elsker å stelle i stand til besøk, å ville selvfølgelig vise han frem til flest mulig! Når formen var grei så jeg ikke på dette som noe problem.. Men noen ganger vil jeg mer en kroppen, å det er ikke så lett å bremse.. Aleksander må ha mat, å hos noen kan produksjonen av melk komme senere enn hos andre.. Med mye stress kan dette gå enda senere, noe som resulterte i at vi måtte ha full besøkstopp å kun ta det helt med ro en liten stund, til alt var kommet skikkelig igang. Nå ser alt ut til å fungere som det skal, å vekten til gutten er på rett vei 🙂 


Store deler av formiddagen, og ellers når jeg bare skal være hjemme en dag, er det barselbunaden som gjelder! Den består av joggebukse og hettejakke..Og selvfølgelig disse KJEMPEHERLIGE tova tøflene som mor har laget.

Selv om Aleksander er liten og lett å ha med å gjøre nå for tiden, er det alltid masse som skal gjøres. Nå har jeg bare vert mor i 15 dager, men merker godt at livet forandrer seg mye når en får barn. Men alle de som sier at livet deres liksom stopper når en får barn, de kan i allefall snakke for seg! Her har livet såvidt begynt, å ivertfall en helt ny epoke 🙂 For oss er dette bare veldig positivt, å vi gleder oss utrolig mye til fortsettelsen av dette eventyret! Selvfølgelig vil det komme tider som ikke er like lette, men livet er ikke lett hele tiden for noen… Utfordringer kommer, og utfordringer går. Noen vanskeligere eller lettere enn andre.. Så lenge vi er positivt innstilt, å tar ting for det dem er å gjør det beste utav situasjoner, så kan vi ikke annet enn å kose oss alt vi kan, å nyte denne fine tiden 🙂


 

3 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med baby i hus <3 Dere har så mye fantastisk i vente! Minsten min blir snart 5 mnd, så tiden går forferdelig fort 🙁 Nyt tiden sammen! De som mener at livet slutter når man får barn skjønner jeg meg ikke på. Jeg har nå to barn, er student, jobber litt, kan møte venner osv. Føler nesten jeg har blitt mer sosial av å få barn 🙂

Siste innlegg