BEDRE SENT ENN ALDRI!


 

Da var det allerede 1. Søndag i advent! Hvor blir tiden av? I år spinner hodet litt rundt seg selv om dagen, å jeg kan nå forstå hva som menes med å være i ammetåke… Flere ganger om dagen glemmer jeg glasset mitt i stua når jeg skal fylle vann på kjøkkenet.. Klarer også å glemme en av de to tingene jeg skal ha på butikken, å må flere ganger stoppe opp når jeg går inn i et rom, å tenke “hva var det jeg skulle”.. Har også hatt litt farligere uhell, så jeg er enda mer ekstrem med å sjekke alt av konfyrer og kaffitraktere før jeg legger meg nå, enn jeg var før..

Advent har også gått litt i glemmeboka, å jeg har hoppa rett på julepyntinga i stedet. Stjerna ligger enda på loftet, å de fire lysene til adventstaken er fortsatt i butikken.. Men! Bedre sent en aldri, å målet er at alt skal være på plass i løpet av uken. Det aller meste av julegavene er derimot i boks, å det er ekstremt deilig når vi enda har noen dager igjen av November. 

Ellers er det familieselskap som står for tur idag, noe som jeg alltid synes er koselig, men også ekstra koselig nå når Aleksander er med.

Ligger dere foressten bra an med juleforberedelser?

Ha en fin søndag så lenge, å kos dere!!


 

 

1 kommentar

Siste innlegg