WHITE CHRISTMAS..


 

Det ser ikke ut til at det blir hvit jul i år.. I vertfall ikke på disse trakter. Vi kan selvfølgelig ønske oss det, men det kan tenkes at det er veldig urealistisk. Men! Har vi ikke hvit jul ute, kan man ha “hvit jul” inne! Sølv, hvitt og grønt er bare så vakkert! Å jeg kan aldri gå lei disse fargene her. I år kom julen litt bråere på enn vanlig, å jeg kan ikke si jeg har pynta like mye til jul som jeg pleier.. Adventsstjerna fant aldri veien frem, å av det lille røde jeg hadde tenkt å pynte med, det ble pynt på kjøkkenet, å noe står enda på loftet. Men i år har jeg juletre, å et lite “nyfødt” barn å kose meg med 🙂

 


Aleksander ville jeg skulle snike inn litt av hans smak på et av bildene.. Farger hører selvfølgelig barna til, å om vi ser bort ifra uttalelsene mine om sterke farger i interiør og på babyklær, hadde det vert usmakelig å kjedelig med fargeløse leker..

Juletreet var ikke helt ferdig pynta her, å dere skal selvfølgelig få se hvordan hele treet ser ut også.

Håper alle har hatt en superfin *bittelille julaften* , å at mesteparten av forberedelsene er unnagjort ! Vi skal ha familien til Pål Børge på pinnekjøtt 1. dag, å jeg har allerede begynt å dekke opp å pynte til spisebordet. Å dille med slike ting mellom slagene, får meg til å slappe av å drømme meg litt bort.

Ha en fin kveld videre, å nyt at det faktisk er JUL !

#jul #christmas #stue #interiør #detaljer #hvitjul #rivieramaison #juleinteriør #rotting #kremmerhuset #doktorlykke


 

 

7 kommentarer

Siste innlegg