TAKK FOR ALT DU HAR GITT MEG, 2015!


Mye hører til et år. Motgang, medgang, sorg, glede, fortvilelse, overaskelse, latter og gråt. Alt dette smurt sammen med masse opplevelser både på godt og på vont. 2015 har vert utrolig innholdsrikt. Det er et år fylt med mye følelser, å utrolig mye glede, å jeg har vert godt innom alle temaene jeg nevner i starten.

Nye dører har åpnet seg, drømmer har blitt til virkelighet, å jeg har fått utrolig mange flotte minner å ta med meg inn i et nytt år. 

Jeg har sett min egen mor stå hvit bud, å få mannen i sitt liv. Ble huseigere, til et nydelig i Kvitlyngveien, å jeg ble tante for første gang i slutten av oktober. 6. November fødte jeg en frisk og aldeles nydelig liten gutt. Det er desidert den beste, og mest fantastiske opplevelsen noen gang!

Dette var høydepunktene for mitt år, å mellom disse er det proppa fullt av flotte turer, og opplevelser med fantastiske venner og familie. ET HELT SUPERT ÅR !!

 

Bloggen starta jeg med i sommer, å tenkte om jeg hadde etpar lesere, skulle jeg fortsette. Synes det er utrolig gøy å skrive om interiør, å ta masse bilder. Det har blitt en stor hobby som bare baller på seg. Ikke visste jeg at så mange ville få gleden av dette, å at det av og til er flere 1000 som ser interesse i noe av det jeg legger ut. Er utrolig takknemlig for alle som følger meg, legger igjen komentarer å blir inspirert av ting jeg gjør. Tusen tusen takk, det settes utrolig stor pris på.

Da vil jeg ønske alle sammen et kjempefint år 2016, og en heidundrende fin avslutning på dette fine året som har vert! Jeg tar med meg masse minner, å står klar for utfordringer og hva som måtte komme rundt hjørnet i det nye året.

TUSEN TUSEN TAKK 2015, DU VIL ALDRI BLI GLEMT!


 

0 kommentarer

Siste innlegg