VIL DU GI MEG DIN STEMME?


Saleduck skal ha en Interiør Blogger Award, og jeg er så heldig å få være blant de nominerte. At jeg er nominert til en pris, synes jeg er en premie i seg selv, å føler med det at jeg allerede har vunnet masse. Det å få lov til å bruke en lidenskap til å inspirere andre, er bare så utrolig gøy!

“Saleduck har valgt ut 10 bloggere som vi mener fortjener å vinne en Awards. Det finnes i dag flere tusen blogger i Norge innen Interiør. Vi har plukket ut 10 norske blogger med personlig stil og innhold som inspirerer sine lesere. Disse bloggene er en inspirasjonskilde for moderne kvinner og menn”

1. plassen er en premie på 5000kr å det hadde selvfølgelig vert utrolig gøy å vinne. Disse pengene hadde kommet utrolig godt med til videre utvikling og prosjekter i huset, noe som igjen gir inspirasjon og glede for andre. 

Liker du bloggen min, å synes jeg fortjener å bli “årets interiørblogger 2016”,  klikk HER å stem på Kvitlyngveien, Marie Oftedal.

Tusen tusen takk for at dere gir meg denne muligheten !!! 

 (Legger ved litt bilder og tilbakeblikk)

 

 

 

 

 

 

 

 

#interiør #boblen #detaljer #rivieramaison #stue #barnerom #diy #inspirasjon #lidenskap #mitthjem


 

 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg