SHADES OF GREY, SHADES OF WHITE?

Annonselenker


 Man er absolutt ikke en grå mus selvom man har stua full i betong eller grå kontraster! Har du hvite og rene linjer i hjemmet, er det ikke så mye som skal til for å røffe litt opp. Det er også en nøytral farge som ikke tar for mye oppmerksomhet , noe som gjør at det er lettere å plassere.

I fjor var det inn med betong, å det ser ut som betong er bare blir mer og mer populært i år også. Det samme gjør ting i tre. Gjenbruk og det å dra inn ting fra naturen er også noe som går igjen i år.

Mer mørke og dystre rom, gjerne lyst i utgangspunktet som dempes av mørke kontrastvegger. Jeg for min del har ikke planer om å gjøre noe i stuen i år på veggene, men det er mye det går an å gjøre med møbler og interiøret..

Betong urnen og hjertene på bordet, lykten på tv benken og magasinholderen i rotting er å finne hos DrLykke.no. Det samme er vasen og de kunstige rosene på peisen.

 Litt inspirasjon og tips! Håper dere har en strålende dag!


 

–> Liker du bloggen min, å synes jeg fortjener å vinne en interiørpris for det jeg gjør ? <–
Bruk 3 sekunder, klikk << HER >> å stem på Kvitlyngveien. På forhånd tusen tusen takk !! Det betyr utrolig mye!!

 


 

5 kommentarer
    1. Veldig fint med så nøytrale farger på vegger og møbler ^^
      da er det og mye lettere å dekorere med interiør og detaljer. Ha en flott søndag!

    2. Henriette Celin: Tusen takk for det 🙂 Ja det er helt sant! Om en angrer på fargevalg i detaljene er det også mindre styr viss en vil forandre på det 🙂 Ha en flott uke videre! Veldig gøy at du leser bloggen 🙂

    3. SV: Ja, det er helt sant! lettere å forandre om man ikke er fornøyd da ja 😉
      Ønsker deg også en flott uke 😀 bare kjekt å lese syntes jeg ^^

Siste innlegg