EN FANTASTISK REISE! VIL DU HEIE MEG VIDERE?


Når du åpner døren til et hjem er det ikke bare en dør til en gang du åpner. Du åpner en dør til historier, minner, gleder og opplevelser og til en fremtid med nye eventyr. Det er ikke til å stikke under en stol at det også skjuler seg mye elendighet rundt omkring i hjemmene. Noen gruer seg til hver gang de skal åpne døren, mens andre gleder seg, å tenker kanskje ikke på noe annet hele dagen. Det er mye trist, men også mye glede, og jeg vil i dette inlegget fokusere på det som er bra. 

Jeg har bodd flere forskjellige steder, å har vert innom mange kategorier på alle stedene. Om du ser tilbake på steder du har bodd, bare det gjør at det dukker opp utallige gode minner og morsomheter. Merker jeg både blir glad og flau på samme tid.. Noe velger vi å ta med oss videre, å noe skulle vi ABSOLUTT ønske ble igjen i veggene! 

Hele livet er en reise, å noe jeg elsker er netopp det å kose meg med å se tilbake på de gode minnene. 05.07.15 var en stor dag for oss da vi overtok huset i Kvitlyngveien. Drømmen om eget hus og hage har for meg alltid vert veldig sterk men samtidig så fjern, å tidligere i livet nesten helt utenkelig… Plutselig sitter jeg her på kjøkkenet, med oppvaskmaskinen svivende i ørene, verdens beste samboer i stua og en baby som sover trykt og godt i sengen sin. Helt utrolig! Å en ubeskrivelig deilig følelse!

2 store hobbyer har jeg slått sammen å funnet mitt eget lille fristed i bloggen. Det å kunne skrive har jeg alltid likt godt. Trodde vel heller ikke jeg skulle dra nytte av skrivegleden noen gang, men jammen kunne jeg kaste den også på dette lasset.

Med denne bloggen vil jeg ta dere med på mitt eventyr og reise gjennom rommene i Kvitlyngveien. DIY, oppussing, MASSE INTERIØRTIPS og en hel del inspirasjon både inne og ute. Og selvfølgelig litt tanker og meninger ellers i hverdagen min. 


( Hvit lyng i et gammelt melkespann ved inngangspartiet.)


(Nymalte vegger, lister, vinduskarmer og tak. Før det ble møblert som på bildene under.)

 

 

(Potteskjulerne i vinduskarmen har jeg mekka sammen av gamle potter pakka inn i jutestoff/sekkestrie)

(Nymalte lister, vinduskarmer, tak og vegger i sofakroken klare for sofa og MASSE puter)

 


(Elsker å variere og dille. Skjelden jeg har småting på samme sted over lengre tid.)
 


(Julemiddag 1. juledag 2015. Helt nybakt mor, og første juleselskap i hus!)


( En liten blomstervase mekka av aluboks, blondepapir og jutetråd. Brukte massevis av slike i dåpen til Aleksander)

 


(Et badekar i tillegg til dusj, er bare helt magisk! Her skal vi bare la det være som det var.)

 


(Litt detaljer på plass på barnerommet)


Sammen med 10 andre DYKTIGE interiørbloggere, har jeg vert så heldig å bli nominert i en Interiørbloggerkonkurranse! Konkurransen arrangeres av << Saleduck >> og det er deres stemme som avgjør hvem som vinner prisen og blir kåret til den beste interiørbloggeren. Det en veldig enkelt å stemme, å du kan stemme frem til 26.02.16. Det å bli nominert er en stor premie i seg selv, men det hadde selvfølgelig vert utrolig gøy å vinne første plassen som er på 5000 kroner. Ikke bare hadde det betydd utrolig mye, det hadde også kommet godt med til videre prosjekter i kvitlyngveien, som igjen bidrar til mer inspirasjon til dere lesere. 

Om du synes jeg fortjener en sjangse, klikker du deg inn HER å stemmer på < Kvitlyngveien.blogg.no > under Marie.

Tusen tusen takk !

Har du en blogg selv, legg gjerne igjen kommentar om du vil slik at jeg kan ta en titt på din 🙂

#DIY #interiør #rivieramaison #stue #spisebord #selskapsbord #dekorering #pynt #gjenbruk #saleduck


 

2 kommentarer
    1. Åh, hadde jeg ikke vært nominert selv ville jeg gitt deg en stemme! Du fortjener virkelig å vinne, og er jo så flink til å gjøre mye ut av lite! 🙂 Men jeg regner nå med du vinner uansett! hehe 😀
      Ha en super dag videre, og helg i morgen! 🙂

    2. kinesinterior: Åååh tuusen tusen takk for så koselig kommentar! 😀 Utrolig hyggelig av deg! 🙂 Jeg titter ofte innom bloggen din også, å synes det er veldig koselig å lese innleggene dine å se de nydelige bildene du tar 🙂 For noen smarte å kreative løsninger du finner på! De der bøkene du gjorde om på, det var jo bare helt RÅTT! 😀 Du er veldig flink, å jeg kan si takk det samme når det gjelder konkurransen 🙂 Ønsker deg masse lykke til ! 😀 Jeg gleder meg til å følge deg videre, så håper du fortsetter med det du gjør 😀 Ha en nydelig søndagskveld videre, å igjen : LYKKE TIL I MORGEN 😀 😀 <3

Siste innlegg