EN SMAK AV VÅR!

 


Nå er det på tide å legge bort den typiske “vinterlooken” i hjemmet, med pynt og detaljer som hører høsten og vinteren til. Neste uke er det mars! Og selv om det enda ikke har roet seg helt med snø, kalt og surt vær, starter vi på den første måneden i den deilige årstiden VÅR! Er det ikke deilig at det går riktig vei da dere? Rett utenfor her ser jeg det har begynt å titte frem flere grønne spirer mellom barken. Det er virkelig et bra tegn !

 

 Memory lane – roser og mørk blå er en utrolig fin kombinasjon. Jeg fikk noen nydelige roser av en veninne her om dagen, å et mykt og deilig pledd fant jeg på feel, som jeg skal vise dere under.. Hadde ikke pleddet tilfeldig ligget i sofaen da disse rosene var kommet i vasen hadde jeg neppe tenkt over at disse fargene kunne passe såå godt sammen!

Blått er en av mine favorittfarger, å spesielt litt mørk blå. Jeg elsker det maritime, å det er også et tema som er ekstra vakkert om våren og sommeren. Drømmer meg helt bort når jeg tenker sjø, båtliv, strand og vind i håret! Det går mot herlige tider, å jeg har mange spennende planer om å dra det maritime til Kvitlyngveien også, så det er bare å følge med!

Ellers har jeg vert veldig snufsete og slapp i det siste, slik at det har vert mye innetid med mini. Idag var jeg og Aleksander på en luftetur hos den ene søsteren min og babyen hennes, å det var veldig koselig å deilig å komme seg ut litt igjen. Jeg har mye på lur som venter på interiørfronten, å jeg og Pål Børge blir bare mer og mer bestemt på hvordan vi vil gjøre det med gangprosjektet til høsten. Vi har også bestemt oss for at hele gangen skal ha et røfft og stilig tema, å jeg gleder meg til å fortelle dere mer om dette!  For DET blir utrolig spennende! Jeg kan røpe såpass at Pål Børge ble plutselig litt gira på interiør da jeg kom med forslaget til han, å at det har ingenting med det maritime å gjøre…

Håper dere vil stemme på meg nå som den prosessen nermer seg slutten. Om du synes jeg fortjener å vinne en interiørkonkurranse klikker du deg inn >>>> HER <<<<  å stemmer på < Kvitlyngveien.blogg.no > under Marie.

Tusen tusen takk, dere snille mennesker!! Ha en super kveld videre <3

#interiør #stue #roser #rotting #rivieramaison #detaljer #levendelys #hus #hjem 


 

11 kommentarer
    1. Utrolig vakkert hjem du har….med skikkelig vårstemning 🌺🌸🌷
      Her er det langt fra vår enda, det laver ned store snøflak…virker som det ingen ende vil ta 🌨❄️🌨

    2. Alltids nydelig hos deg! Så fint med rosa blomster på plass 🙂 Har så vidt begynt med vårstemning her også, men tenner fortsatt like mye lys og lyslenker når kvelden kommer.

    3. Iris: Tusen tusen takk for det 🙂 Ja jeg er i skikkelig vårstemning 😀 Klarer nesten ikke å vente til det blir varmere, å en kan gå med tynnere jakker 🙂 Off ja jeg skjønner at det kan virke håpløst å at det kan være vanskelig å være optimistisk.. Krysser fingrene for at det snur snart 🙂 🙂

    4. Madiken: Tusen takk for det 😀 Det er deilig når man begynner å se små antydninger til at våren er på vei 🙂 Føler det hjelper litt på å gjøre det litt vårlig innendørs mens man venter på at det skal komme for fullt ute.. Levende lys er vakkert uansett hvilken tid på året 🙂 Selvfølgelig blir det kanskje litt mer om høsten/vinteren, men levende lys om sommeren er utrolig idyllisk det også 😀 Eller lyslenker på terassen 😀

      Ha en fin kveld 🙂

Siste innlegg