NÅR FAR SLÅR TIL MED NYTT INTERIØR!

 

 


 

Folkens ! Dette må dere bare få med dere…! Far i huset skulle imponere mor i huset med nytt interiør til stuen..

Ikke vet jeg hvorfor, men knall gult har aldri vert min greie. Enten har det sammenheng i at jeg fra liten ikke syntes påske var noe særlig, eller så har det bare vert en farge jeg ikke liker så godt. Det kommer litt an på setting selvfølgelig, men akkurat knall gule påskekyllinger er helt forferdelig..

Dette elsker samboeren min selvfølgelig å bruke mot meg. Trusler om at jeg skal komme hjem til knall gule vegger er ikke få. Men når jeg vet hvor mye arbeid han synes det hadde vert å skulle gjort det, å hvor lite populært det hadde blitt er det ikke en trussel som skremmer meg.

Her en dag kom han hjem med et ekstra stort smil, å en overraskelse på ryggen. Siden jeg som oftest pleier å kjøpe rosene mine selv, ble jeg utrolig overassket og glad da han så lurt forteller at han lenge hadde villet gi meg denne gaven. Å syntes virkelig jeg fortjente en liten oppmerksomhet fra han.. 

Hendene blir tatt frem, å i den ene har han en knall gul liten dott i et rede rugende på to egg. Takknemlig som jeg er tar jeg i mot å sier tusen takk, men jeg klarer ikke å la være å bryte ut i latter samtidig som jeg trekker frem den midterste fingeren på den ene handa! Hehehe 

Litt humor i hvardagen er bare fantastisk, å noe som er veldig viktig her i huset. Luringen som han er hadde han flere planer på lur for den lille gule dotten i redet. Kanskje de samme ideene jeg ofte får når jeg får noe nytt i hus..

Da jeg senere samme kveld er hos den ene søsteren min, tikker det snapp etter snapp inn på mobilen min..

 

 

Jeg og søsteren min lo til tårene trillet, å for de som legger merke til detaljer, ser dere kanskje at han har laget “ører” på putene som denne gule dotten skulle posere i.. 

Var bare nøtt til å dele dette med dere! Føler meg virkelig hektet på interiør og dill når jeg får denne påminnelsen, Å nå vet jeg ikke om jeg skal glede meg eller grue meg enda mer til påske..! Hahaha!

 

3 kommentarer

Siste innlegg