STUEINSPIRASJON!

Stikker bare innom en liten tur å legger igjen litt inspirasjonsbilder fra stuen, denne deilige torsdagen! Sola har vist seg fra sin beste side de siste dagene, å da er det absolutt et must å være ute.

Det skumle er jo om dette fine været blir brukt opp nå før påske..?  Men jeg er optimistisk å tenker at dette bare er en smakebit! 🙂

 

Jeg har også blitt helt bitt av sybasillen, å har sydd meg fire nye putetrekk. Kjempeenkelt, å det var veldig fort gjort. Skal skrive mer om dette, å vise dere fremgangsmåte etterhvert. Jeg er absolutt ingen erfaren syerske, å har en nybegynner maskin. Men den duger kjempegodt for meg!

Beige og lysere farger er superfint nå som det går mot vår og sommer. De blå trekkene og detaljene kommer jeg nok til å bytte litt frem og tibake kjenner jeg meg selv rett.. Når du er litt over gjennomsnittet glad i puter og variasjon, vet du hva jeg mener. 

Elsker lin, å har handlet inn stoff i flere nyanser. Liker veldig godt fargen på puten dere ser fremst i bildet over. Likte veldig godt denne fargen i sofaen, da den tar opp rottingen jeg har rundtom overalt og er med på å skape en helhet.

 

Aleksander koser seg med babygymmen mens jeg tok meg en brødskive og svinsa rundt med kameraet. Planen er å ta turen ut i det fine været!

 

 

 

Gardinene har vi endelig fått ordnet til å lagt opp. Her fikk jeg kjempe god hjelp av mor og mormor, og etterhvert fikk jeg sydd noen selv. Det ble litt rester, noe som kommer godt med til forskjelige ting. Her har jeg blandt annet brukt litt rester å knytta en sløyfe på hanken til alle stolene. Litt smådill er alltid gøy. Ser for meg a en stor perle i midten av sløyfen hadde gjort seg. Hva tror dere ?

 

Bildene er ikke av beste kvalitet, men jeg tok en sjapp bloggetur med mobilen idag..

Ellers er det snart påskeferie for mange, og helt sikkert mange som skal til hytta på fjellet å kose seg i snøen. For vår del blir det  dillig ute i hagen å koselige turer i nærheten. Kanskje Aleksander får sin første tur til fjells han også i påsken? Men det blir isåfall ikke for å stå på ski eller renne på akebrett..

Ønsker dere en fantastisk dag i det pene været! 


 

5 kommentarer

Siste innlegg