SKAL DU DEKKE OPP TIL SELSKAP ELLER FEST?

Trenger du tips og inspirasjon til vårfesten som er rett rundt hjørnet, kanskje du har bursdag, eller bare skal invitere noen venner?

Man trenger absolutt ikke å gifte seg, feire jul, konfirmasjon eller dåp for å dekke opp litt ekstra til fest og selskap. Ingenting blir dyrere enn vi gjør det til selv, å det er mange muligheter for å dekke opp de peneste bord.

Viss du har hage, er jeg helt sikker på at du har noe der ute som du kan bruke til selskapet ditt!

Man kan for eksempel bruke naturen!

Naturen er nok den eneste “butikken” hvor alt faktisk er gratis. Om du tar med deg kongler fra en skog eller litt mose på åsen bak huset ditt, er det ingen som står med bankterminalen å lusker bak en stein.

 

Alle bildene i dette innlegget er hentet fra pinterest, og jeg vil vise dere nydelig inspirasjon med naturlige detaljer mellom tallerkner og glass. Kanskje får du en ide til neste middagsselskap ? Det er ikke så mye som skal til for at det plutselig ser litt mye ut.

 

 

 

 

 

Like pent til et vårbord som til et påskebord, disse bildene med egg i dekorasjonene.. Sykt typisk at jeg ikke kom på noe av dette i påsken.. Det hadde passet perfekt til et påskebord! Å i vertfall for oss som ikke liker spesielt godt GULT…

Okei.. Noen syns nok dette blir litt overkill eller “to much” med så mye mose på bordet. Her egner det seg nok best ute, eller i et større lokale. Men jeg bare ELSKER det! Det er så nydelig! Å nesten litt eventyr aktig…

 

 

 

 

 

 

Om man ikke vil dra med seg halve hekken inn på bordet, kan man iallfall dra med seg masse inspirasjon, og kanskje en liten bit!

For meg er ikke bare naturen et vakkert sted for opplevelser. Det er nesten som en evig stor godteributikk, der smågodtet er gratis for alle. Og om man ikke tar med seg noe, er det utrolig gøy å se å drømme seg bort. Det er iallfall ikke skadelig for deg om du tar med deg en bit for mye…

Hvem hadde trodd at kjedelige syltetøy/tomatpure glass kan være så utrolig vakkert? Å at blondepapir også kan friske opp bestikket?

Direkte nydelig! Å når jeg ser på disse bildene, kjenner jeg det er godt det ikke er lenge til jeg skal ha spisebordet midt fullt av gjester igjen. For nå kribler det virkelig i fingrene etter å dille og dalle, når jeg ser på disse bildene…

Plutselig ble klokka mye, å for ikke å sovne i skjermen hopper jeg under dyna. Håper det var litt å bli inspirert av her! Husk at det bare er fantasien som setter grenser !

Klikk deg gjerne inn å lik facebooksiden min –> Kvitlyngveien.blogg.no <–

God natt <3

#dekorering #middag #selskap #fest #festbord #natur #diy #pynt #naturligpynt

3 kommentarer
    1. Henriette Celin: Tusen takk for det 😀 Bare digger Pinterest! Minuttene raser fort forbi om man setter seg til på Pinterest.. Typisk at jeg fant all påskeinspirasjonen ETTER påsken.. Men men, da er jeg ekstra rustet til neste år 🙂 Ha en herlig fredagskveld Henriette! 😀 <3

Siste innlegg