SKATTER FRA LOFTSTUEN

Loftstuen har begynt å bli skikkelig koselig, å det er liksom ikke bare en mellomstasjon for pappesker og forskjellig lengre. 2 stuer er luksus! Å etterhvert ser jeg for meg det bare blir enda mer viktig å deilig å kunne ha en plass å trekke seg litt tilbake både for store og små. Det vil nok helt sikkert også bli brukt mye som spill og tv stue, å jeg tenker også det er stor fare for at det kan bli vist en del fotballkamper her også om det kommer en tv på plass med tiden..

 

Trollhassel gren støpt i en betongkloss til å dekorere med enten på et bord, en hylle osv. Jeg synes de er veldig pene på bordet, å helt perfekte å henge ting på etter hvilken sesong det er. Til å støpe i kan man bruke alt. For eksempel en isboks, bøtte osv osv. Her kommer det helt an på hvilken form du vil ha.

Englene i vinduskarmen har dere sett før, og er laget av – 2Bondesnupper – . ( Det samme er trollhasselgrena i betong ). Kroppen er tova, vingene er av bjørkeris, og håret av ekte saueull. Nydelig, naturlig og unik pynt. Jeg har to stykker til nå, å liker å bytte litt på å ha dem her i loftstuen, og i stuen nede. De passer godt inn da jeg ofte drar inn naturen i pynten min, og siden jeg har mye i kurv rundt om kring som går igjen med vingene. Skikkelig koselig pynt synes jeg! ^^

Endelig kan jeg vise dere denne lekre lykten! Den fikk jeg av min mor da vi nettopp hadde flytta inn her, og har ikke helt funnet ut hvor jeg skal plassere denne. Foreløpig passer den perfekt i loftstuen, å kjenner dere meg rett er det ikke lenge til den er en annen plass 🙂 Har også hatt den i gangen en liten periode, men der føler jeg ikke jeg får det helt til skikkelig på grunn av at det er så mye trapp. Jeg er skikkelig i tenkeboksen, å er nødt å få litt på plass der ute snart. Selvom vi tenker oppussing til høsten, kan man lage det koselig med det vi har allikevel. Store bilderammer er i tankene, å litt forskjellig annet. Jeg har alltid en plan, og planene er stadig i forandring 🙂 Åå jeg blir bare mer og mer glad i huset vårt! 😀

Dette var litt fra meg ikveld, titter snart innom igjen med mer inspirasjon og tanker om Kvitlyngveien 3 🙂 Nyt kvelden!

– Marie 🙂
 

#interiør #hus #loftstue #detaljer #hjem #kvitlyngveien

 

0 kommentarer

Siste innlegg