Uken som gikk..

For en helg! 

Uken som gikk følte jeg bare blåste vekk i løpet av sekunder. Nå sitter vi her og har allerede kommet til “neste mandag” å en ny uke er i gang før jeg fikk pusta skikkelig i den forrige.. Tiden går bare raskere å raskere, men noen uker forstår vi bare ikke helt hvor ble av. Jeg har ikke fått blogget så mye som jeg hadde tenkt, å beklager for det.

Uken som gikk var innholdsrik og spennende på mange måter. Jeg skulle egentlig starte uken med å dra på kurs med jobben mandag og tirsdag, men så ble kurset utsatt i siste liten. Aleksander skulle til farfaren sin å kose seg på mandagen, så da benyttet jeg sjansen til å ha vårrengjøring i huset da det ikke ble noe kurs. 

Søsteren min har holdt på med intensivkurs på lappen, så jeg har hjulpet litt med å passe hennes lille prins, Tristan. Å ha to små med 2 ukers mellomrom blir nesten som å smake litt på tvillingtilværelsen. Jeg tok utfordringen, å det gikk veldig fint. Ser humoren i det meste, å med en i bæresele på magen, og en i armen fikk vi til det utroligste. Når begge skulle ha mat samtidig, var det i hver sin vippestol og “klar ferdig gå” ! Veldig gøy, men all respekt til tvillingmammaene der ute! Jeg kan ikke ane hvordan de må ha det, med det mikroskopiske jeg fikk prøve ut, men jeg tror jeg ikke hadde vert like høy i hatten alltid, om jeg skulle hatt det slik hver eneste dag. Men! Alt går, å vi mennesker er programert til å tilpasse oss, om jeg kan si det på den måten.. 

På onsdagskvelden åpnet Norwegian Outlet på Ålgård å det var som forventa utrolig masse folk på åpningen. Jeg var der sammen med en veninne som bor et godt stykke fra her, å vi fikk ikke problemer med åpningen som vi hadde forberedt oss på.. Jeg tror folk i nærheten var flinke til å gå, å at det hele var godt planlagt rundt dette med parkering. Jeg dro hjem fra åningen med flere kupp i posene. Helly Hansen sailor jakke + regnbukse, Bergans ryggsekk til Aleksander og en pen genser fra Gant var noen av kjøpene mine fra kvelden. 

Når jeg sitter her å skriver virker det nesten som om jeg har glemt halvparten som skjedde i uken.. Det var mye som skjedde både ute og inne, hjemme og borte. Å den ble avslutta med kosekveld sammen med mor, mormor, en tante og søstrene mine. KJEMPEKOS! Å jeg har selvfølgelig masse bilder å vise dere av bordpynten..

Den ene søsteren min og Tristan sov over her. Og når alle hadde gått hjem og det bare var meg og søsteren igjen i stuen. Ja da begynnte skravlet enda mer, å latterkrampen var ikke å komme bort fra… Vi hadde det utrolig morsomt hele kvelden, å den ble avslutta med masse latter, snapchat spaming med alle de ulike funksjonene.. Jeg tror vi var utrolig overtrøtte begge to, å klarte nesten ikke å se på hverandre uten å le som tårene spruta etterhvert.. 

Hvordan har deres helg hvert ? Ha en god mandag folkens, slenger ut litt bilder fra bordpynt og dekorering senere 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg