HAGESESONGEN ER I GANG!

For en perfekt dag å være ute i hagen på! 😀 Vi har vært å handlet inn blomster, å litt forskjellige redskaper å ting som hører med for hagearbeid, å jeg eg skikkelig klar for å grise fingrene til å plante i vei. Kjøpte også litt jordbærblomster, gressløk å persille til et lite “mathjørne” også 🙂 Her om dagen satt jeg og søsteren min hvitløk, så det blir spennende å se om det begynner å spire 😀

 

 

Noen andre som skal kose seg ute i dag? 🙂 Hva dere enn skal, ønsker jeg en super lørdag! Tenk at det endelig er slutt på vinteren 😀 Nå er det bare å kose seg fremover 🙂

 

– Marie

7 kommentarer
    1. Så flotte blomster! spennende å se prosessen av noe man har plantet selv ^^
      Jeg skal hvertfall ut for å gå på danse forestilling, ellers ikke så mye. Var ute og tok noen bilder i sted da, hehe ;-P

    2. Henriette Celin: Ja det er veldig artig 😀 håper bare de ovelever… hehe 🙂 Hørtest koselig ut med danse forestilling 😀 Du danser kanskje selv også ? 🙂 Håper du hadde en knall kveld 😀 <3

    3. Henriette Celin: Så hyggelig av deg å stille opp for venninnen din 🙂 😀 Hvilken kategori danser du innen, om det er riktig å spørre slik.. xD 😀 😀 Så gøy 🙂 🙂

    4. Henriette Celin: Spennende 🙂 Men to forskjellige er jo bare kult det 😀 Enda mer variasjon og utfordringer vil jeg tro? 🙂 Flink du er ! 😀 Her er vel det å svinge seg med vaske kosten det nermeste jeg kommer dans om dagen xD Svinger meg litt rundt med Aleksander også da, men det blir ikke noe mer avansert en det 🙂

Siste innlegg