KOM MAI DU SKJØNNE MILDE <3

 For en fantastisk måned vi trer inn i. Nå har vi mange fine måneder foran oss, å personlig liker jeg meg aller best på denne siden av året. Ute begynner det som smått å bli grønt og frodig, å alt det triste vinteren har etterlatt seg forsvinner sakte men sikkert. Mai er en herlig tid, å ekstra deilig er det å vite at i denne måneden kommer skillet på vår og sommer! 😀 Bare det at alt blir lysere gir en renere og penere følelse både når det gjelder ting, hjem og natur. For en herlig tid vi har foran oss, dere! 😀

 

Legger ved et bildedryss fra gårsdagens dekking som jeg lovet 🙂 Lyst og pent, beige og blonder kan vel være noen stikkord for bildene ? 😀

 

 

Om man bare skal ha besøk av en god venninne er det kjempe koselig å dekke opp litt ekstra. For det er nemlig ikke “bare bare” det alltid 😀 Hver dag kan være en fest, å hver en gjest kan være en hedersgjest 🙂 Maten ble nok servert litt kaldere enn planlagt, men det ble kjempegodt likevel! 

Venninna mi hadde med seg hjemmelaga sjokolademousse som vi hadde til dessert senere på kvelden. Disse var laget helt uten sukker å skal være et mye sunnere alternativ. Helt utrolig gode, å noe jeg absolutt kan lage å servere selv 😀

 

Det er alltid en plass for puter, å selv om stolene er myke i seg selv, er det alltid noen som liker en pute ekstra i rygg eller under stump. Her har jeg bare satt inn to puter for bildenes skyldsom gir en enda mer kosete atmosfære og følelse. Et lite tips til dere som elsker å ta interiørbilder. Puter og pledd passer overalt! Den beige puten er i et lin aktig stoff og er sydd av meg selv, som dere kanskje har sett i tidligere innlegg. 

 

 

Jeg er veldig svak for blonder og lyse detaljer i seg selv. Det gir liksom det lille ekstra, å setter en siste touch på verket. Passer alltid på å ha litt lengder liggende, å viss jeg ikke har, vet jeg alltid om en plass det ligger noen små rester. Blonder er noe jeg aldri kaster, da jeg alltid kan få bruk for lengder i alle størrelser til alt mulig. Helt perfekt å bruke som serviettring også. Man han knytte forsiktig rundt, eller lage større åpning bak slik det bare er å putte servietten på plass etterpå.
 

 

En kjempe morsom kveld, noen gode lag kunne bare ha vart i evigheter ! 😀 Håper ikke det blir lenge til neste gang 🙂

En herlig avslutning på April, å en perfekt start på Mai! 🙂 Kun de beste ønsker til dere videre, denne vakre tiden! <3

#interiør #mai #vår #detaljer #borddekking #roser #rivieramaison #shabby #blonder #hobby

-> Følg gjerne kvitlyngveien på facebook! <-

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg