MUS I INTERIØRET MITT !! HAR DU SETT NOE LIGNENDE?

Vi har fått mus i hus!! :O

En brun liten krabat, med en lang hale som storkoser seg på hylla over vedovnen vår sammen med den firkanta Sir William & Smith klokka mi og to små dekor planter….
 

 

Har dere sett noe lignende, å så utrolig nusselig? Moren til en veldig god venninne av meg strikker små søte mus som dette. Denne fikk jeg av venninna mi i bursdagspresang helt  overraskende og uventet. UTROLIG SØT! 😀 😀 Å for et enormt arbeidet det må være å strikke slike små!? Det er ikke til å tvile på at det må ligge masse tid og tålmodighet bak noe som dette.

Jeg har sett slike tidligere både hos venninna mi og hos andre, da jeg vet at moren hennes er ivrig på å lage slike. Hun solgte på julemarkedet jeg var på før jul, å jeg har tenkt flere ganger på om jeg skal kjøpe noen. De er bare så søte! Å veldig personlige. 

–> Klikk her for å direkte til Musehuset !! For å se andre krabater som dette! 😀 <–

 

Denne lille søte musa ska forestille Aleksander, så jeg tenker det hadde vert gøy å kjøpt en mor og en far til den også.. Så har vi liksom hele familien. Det må jeg absolutt gjøre etterhvert! 😀

 

Helt uten liv, men samtidig så levende, har denne musa funnet sin beste plass, å har god oversikt over stuen. Tenk at noen kommer på å lage slike søte små!! 😀 Fra sofakroken ser jeg rett på den, å jeg koser meg med hver en detalj både i stuen og i resten av huset. Jeg har ikke så veldig mye småtterier, å desto mer kommer det frem det jeg har. MEN! Jeg elsker hjem hvor du kan se noen små skatter i hvert eneste hjørne, å dekorasjonene tar i mot deg en etter en når du kommer inn. Det er så utrolig vakkert, men jeg klarer ikke å få det til selv, da jeg synes det bare blir rotete hos meg om jeg prøver å bare lesse på. Det er liksom noe som ikke gjør at det henger sammen, så fint jeg synes det gjør hos andre 🙂 Men ! Det hadde jo vært veldig kjedelig om alle hadde det helt identinsk likt 🙂

Litt detaljer fra meg denne første mandagen i Mai. Her plasker det ned, så i dag blir det innekos for vår del 🙂

Ha en fin start på uken, dere ! 😀

–> Følg gjerne Kvitlyngveien på facebook <–

#interiør #strikk #håndarbeid #personlig #DIY #søt #mus #detaljer 


 

3 kommentarer

Siste innlegg