NYTT PROSJEKT, Å HELT DILLA….!

God kveld alle sammen 🙂 Det er lenge siden jeg har hatt et hekleprosjekt på gang, men nå har jeg blitt skikkelig bitt av basillen igjen.. 😀 Jeg har kjøpt meg en bok med forskjellige mønster og oppskrifter. Helt grunnleggende ting å supert for meg som ikke er særlig erfaren på andre ting enn bestemorsruter og luer.. Planen er å hekla meg litt babyklær, da det bare er så utrolig mye pent der ute! ^^


 

Strikka og hekla klær er noe av det peneste jeg vet. Å til barn er det definitivt det aller søteste! 😀 Nå blir det bare mer og mer av den typisk “gammeldagse” stilen på klær og oppskrifter å det er jo bare helt perfekt! 😀

Nå har jeg starta på en lysegrå jakke, å sliter med å legge det bort når jeg først har fått fingrene i det… Er veldig rastløs i hendene, å synes ikke det er lett å sitte ned å bare gjøre – ingenting – … Da er hekling helt genialt, for det gjør seg liksom litt selv når man bare sitter der 😀 Helt genialt å ha med seg på besøk, eller sitte med i sofaen når lillegull har lagt seg eller har seg en hvil 🙂 

 

Dette blir spennende! Å jeg kan nesten ikke vente med å se hvordan den blir å sitte på den lille sjarmøren min!! 

Ellers i dag var jeg og lillegull en tur hos mor, å koste oss sammen med henne, Trine og Tristan.  Hjalp henne foressten litt med borddekking til foreningsjentene hennes skulle komme i kveld før jeg dro hjem. Kjempegøy 😀 Å mor har så masse fint 🙂 Har foressten tenkt litt på om jeg skal starte “hjemme hos” her på bloggen, å vise spennende stiler til hjem jeg ofte besøker. Hadde det vært noe? Det er så mange pene og forskjellige stiler og hjem der ute, å mye jeg kunne tenke meg å dele med dere! 😀 

Over til noe helt annet, så så jeg forresten i går at det har begynt å spire som bare juling i tomatene jeg satt her forleden. Det hadde jeg ikke trodd skulle gå så fort! Men den kjære moren min ga meg et tips.. Mer om dette i morgen! 😀 Nå må jeg finne loppekassa før heklingen tar meg helt.. Skal bare ta en siste omgang før jeg gir meg… Skal iallfall prøve 😀

Har dere dilla på noe for tiden? Håper dere uansett har hatt en finfin tirsdagskveld, å kost dere masse :)<3 Kjempe gøy at dere titter innom ! ^^

#hekling #håndarbeid #babyklær #diy

8 kommentarer
    1. SpillDama: Hehe ja det er ikke så lett alltid :/ Det er derfor jeg hekler, på grunn av at det går mye fortere enn å strikke 🙂 For der sliter jeg skikkelig med tolmodigheten jeg også.. Trenger å se at det går fremover 😀 😀 .. Ha en fantastisk kveld 🙂 🙂

    2. sv; haha kleint å måtte si det, men vet ikke helt forskjellen. Men det også, da. Håndarbeid generelt kanskje ^^, takk det samme

    3. SpillDama: Hehe ingen problem 😀 Du er jo så god på så mange andre områder, og det skal jo litt til å holde styr på absolutt alt 🙂 🙂

    4. diaryoftonya: Heisann ! 🙂 Den har jeg kjøpt på Norwegian outlet på Ålgård 🙂 De har den helt sikkert hos de fleste bokhandlere vil jeg tro 🙂

Siste innlegg