LITT OPPDATERINGER PÅ HAGEN..

Det å kjøpe blomster høres kanskje ut som en veldig lett ting. Vet du hvilke blomster du skal ha er det bare å dra ut å kjøpe å betale i kassa. Eller viss du får avleggere og forskjellig av familie, skulle en tro det var enkelt å spa de ned i jorden en ledig plass. Iallfall tenkte jeg at det var sånn.. MEN! Det er jo nesten vanskeligere ute enn inne å vite hvordan man skal ha det.. 

 


 

Påskeliljene har vært veldig frem og tilbake men jeg tenker jeg har funnet en god plass nå. Jeg kan ha mye forskjellig i dette bedet, å siden påskeliljene blomstrer på denne tiden å ikke så veldig mye lenger, er det mye jeg kan ha her uten å tenke på at de står der også. Jeg tenkte først de måtte stå litt i ly for vinden, men de tåler det utroligste så jeg er ikke redd for det. Så kraftig det blåser her hvor vi bor, kunne jeg ikke hatt annet en superlave blomster om jeg hang meg alt for mye opp i det…

Det er kanskje ikke superfint her nå, men det kommer seg litt etter litt 😀 😀

Eføyen som ligger på bildet over vil jeg prøve å flytte litt på, å heller sette slik de kan spre seg mer utover muren. Der de ligger nå vil jeg ha mer bed, å syns ikke det er så pent da de tar så mye av plassen. Muren er ikke noe pen, så det gjør ingenting om det dekker litt over med eføy. Planter som kryper og henger er uansett utrolig vakkert, så her er det bare å spre den litt. Den vokser som ugress, så dette tror jeg ikke blir noe problem.

Jeg har mye arbeid foran meg, men det er bare kos også 🙂 Grave i jorda, flytte på planter og stener er bare deilig! Dette skal bli såå bra !!!

Her er det mange muligheter, å jeg skal selvfølgelig oppdatere dere underveis ! 😀 Det er foressten bare gøy om dere kommer med innspill 😀

I dag har de meldt like varmt å pent som det var i går, så jeg gleder meg masse til å tilbringe dagen ute i dag 😀

-> Besøk gjerne hageglade på facebook, for inspirasjon og tips fra andre hagegale 😀 <-

4 kommentarer

Siste innlegg