LANDLIG, VÅRLIG, DIY OG NATURLIG!

Heisann hoppsan! Er det ikke herlig nå som det virkelig begynner å bli varmere i været ? Det synes iallefall jeg! I dag har det vært en skikkelig deilig dag, å vinden som har vært har utrolig nok vært VARM! 😀 Vi har vært på besøk å ellers kost oss ute å nytta det gode været. Vi gikk forbi mange som kosa til i hagene sine, å kjent lukta av nylagt bark og grillkos. Kan det være en forsmak på en herlig sommer i vente ?

 

 

Det er ikke godt å vite hva som blir med på vognen når jeg er på tur… Å enda mer spennende er det å være med mor på tur å se hva vi finner da. Jeg synes Lerka er så utrolig nydelig på denne tiden, å nydelig å dekorere med, både inne og ute. Vi hadde oss et skikkelig raid på et tre en dag vi var ute på tur.. Å her er litt av resultatet. Foreløpig har jeg satt det meste i det ene melkespannet mitt, å er ikke helt bestemt på hvor jeg skal bruke det. Synes det står seg frisk å pen der også, å har tatt med meg litt inn som jeg har i vase sammen med blomster.

 

Tekstiler å kurver gjør seg pent ute også, å gøy å dekorere med når jeg skal ta litt bilder. Sammen med en pute jeg har sydd, har jeg hekla teppet til høyre. Det til venstre er strikka av en tante til samboer. Vakkert <3 Forresten var det mitt første hekleprosjekt som jeg ble ferdig med, vel og merke.. Hihi ^^ Jeg synest dette ble en lekker men samtidig koselig å landlig kombinasjon. Akkurat hva jeg liker aller best 😀 Legger forresten ved oppskrifta til pleddet til høyre. Jeg så en gang en venninne som brukte et slik et i vogna til datteren sin, å da bare måtte jeg hekle meg et selv 😀 Kjempe pent!

 *KLIKK HER for oppskriften* 


 

Lerka står godt i vann, å jeg håper den står seg til 17 mai. Ser for meg det bare må være helt perfekt å ha friske å pene bjørkegrener sammen med Litt Lerkegrener og norske flagg rundt om kring. Grønt og pent, sammen med det pene flagget vårt det er noe av de vakreste jeg ser. Å som jeg tidligere har nevnt, er 17. mai den vakreste dagen å dekorere på i året.

Dette var litt fra meg i dag, å jeg håper du har hatt en likens herlig dag. Vi skriver snart 6. mai allerede, å det er en nydelig måned å være i. Jeg storkoser meg med å ta bilder innimellom når jeg har tid, å vil fortsette å inspirere så godt jeg kan 🙂 

5 kommentarer

Siste innlegg