UTROLIG VAKKERT, Å BARE TIL Å FORSYNE SEG!

Heisann hoppsan folkens! Er det ikke deilig at vi har starta på juni!? Det er sommer i luften, å nydelige dager i vente. Jeg starta dagen med trilletur i 07 tiden, å fikk gjort en hel del før lunchtider i dag.

Etter inspirasjon fra en dame som heter “vabofamily” på Instagram, var jeg bare pent nødt til å plukke med meg litt rognebærgrener på veien hjem. Har dere tenkt over at det kunne være så nydelig å pynte vasene med?^^ Jeg vet ikke hvor lenge de står fine, men for et flott syn sier jeg 😀 <3 Å bare fordi jeg elsker bildene hun legger ut vil jeg anbefale å besøke siden hennes! Hun er rå på detaljer å få ting til å bli koselige, å jeg fatter ikke hvordan hun har tid til alt det vakre da hun har hele 10 barn! *Respekt!*

Det viser seg gang på gang at naturen byr på mye vakkert man kan ta med seg hjem. Å det beste med å bruke naturen på denne måten, er at dekoren blir helt gratis..

 

Å ta en trilletur på et kjøpesenter derimot, det er litt farligere for lommeboken.. 😀 Men må absolutt til det også av og til ^^

 

Det kommer kanskje ikke som noen overrasskelse at jeg liker godt fugler 😀 Jeg elsker å bruke små dekor fugler mellom interiøret, å i blomstene for å skape litt ekstra liv i det 🙂

Noen andre som bruker å pynte med rognebærblomster? På høsten er det helt perfekt å pynte med bærene, eller grener med bær på. Det ser jeg de selger mye av i butikkene på den tiden i kunstig utgave 🙂 Et lite tips til dere denne sommerslige fredagen! Hadde du tenkt å handle nye hvite blomster og litt grønt til å pynte bordet med til middagsgjestene i morgen? Ta deg heller en tur ut i skogen, eller langs veien 😀 God helg :)<3

2 kommentarer

Siste innlegg