SOMMER OG STRANDLIV PÅ GJESTEBADET!

 

 

Søndag igjen å snart starten på ny uke. PB skal nå ha den siste ferieuken sin, å vi tenker på å ta en tur til det glade sørlandet 🙂 Mor og Stefar har stor og flott Campingvogn på Lindesnes, så viss været ser pent ut tenker vi å ha noen dager der. Jeg blir aldri mett av Sørlandet. Med de idylliske småstedene, utsiktene mot havet, koselige naturen og de rene og hvite strendene prøver jeg om sommeren å dra frem litt som minner meg om denne idyllen også hjemme. 
 

 

Gule margaritter, eller prestekrager er bare helt nydelig å pynte med nå på denne tiden av året. De jeg har på gjestebadet er kunstige, å kjøpt i Mandal på en interiørbutikk jeg dessverre ikke husker navnet på. PB må nok bare forberede seg en tur innom der, eller litt venting på meg om det blir Mandalstur på oss i forbindelse med Campingturen ^^

Blonder må jeg alltid ha på lager da jeg knyter dette rundt det meste her hjemme.. En liten lengde blonder, eller en oppklippa rems fra en gammel gardin, er perfekt å dekorere med! Enkelt, billig og koselig 🙂

 

Med litt sand, skjell og sommersblomster blir det litt idyll på gjestebadet også. Det nermer seg at jeg bare kan begynne å male her, å gleder meg til å også få bort trefargen på lister, dør og kant også i dette rommet 🙂 Jeg er enda ikke heeelt bestemt på akkurat hvordan jeg vil ha det.. Men forandret, friskere og vakkert! Det skal det bli uansett ^^ Det geniale her inne er at det er så lett å variere med alt jeg vil ha av detaljer siden det ikke er så stort! Akkurat nå tenker jeg at jeg beholde litt av stranden og skjellene her inne å prøve å bygge litt maritimt rundt det 🙂 Sjøliv er absolutt mitt felt, å da er det gøy å ta med seg litt av dette hjem også.

 

Det blir aldri for mye kurv.. Å jeg tror ikke jeg lyver om jeg sier at vi har det i alle rom..:) Denne vakre toalettpapir holderen fra Riviera Maison fikk jeg og PB til bursdagen vår av Trine ^^

 

De søte små blomsterpottene er fra Feel, og den gule duften fra Lexington ^^

 

Vi har tilbringt litt tid på Sørlandet opp igjennom å vært flere steder. Det er skikkelig sommer med Sørlandet, å jeg må minimum ha en tur for å få den skikkelige sommerfølelsen. Pene strender, sol og et helt spesielt og idyllisk sjøliv er noen stikkord for hva jeg forbinder med den delen av landet 🙂 Men ! Nå må vi ikke glemme helt hva denne regionen også har å by på.. Ryfylke er jo et eget paradis i seg selv, å de vakre jærstrendene inneholder utallige vakre steder å nyte horisonten på 🙂 Norge er et vakkert land, å når det er pent her, synes jeg syden bare er småtteri i forhold 😀 Da synes jeg det er best å nyte det vi har her <3

Har dere planer om noe ferie i år? Eller har dere kanskje vært allerede? ^^ Ha en herlig dag videre, å en god start på uken i morgen <3
 

4 kommentarer
    1. Så koselig bad:-) Norge er absolutt det vakreste landet å feriere i på sommeren synes jeg:-) Vi har jo alt fra fjell til vakre strender, sjølukt, god mat og varme sommernetter når vi er ekstra heldige:-) Ønsker dere en fin tur til det glade Sørlandet:-)

    2. Bygdefrua: Tusen takk for det ! 😀 Ja vi kan være stolte over dette vakre landet vårt 🙂 Litt sent svar her, men jeg får si takk for det 😀 Hadde en helt fantastisk tur 🙂

Siste innlegg