LITT STUEINSPO I TRAVLE TIDER!

 

God formiddag alle! Jeg startet dagen med et lite res på soverommet, å begynte å “sette av” på veggene som skal males. Aleksander har vært hos farmoren og farfaren sin i natt, å jeg har fått brukt all den tiden jeg har hatt på prosjektet vårt 🙂 Målet er i sikte, å jeg har aldri vært så nærme som nå 😀 Dere skal selvfølgelig få se dette også, å jeg gleder meg til å vise dere hvordan fargen ble på veggen 😀 Rålekker er et stikkord, å desto mer gleder jeg meg til å se det ferdige resultatet ^^

Det har skjedd litt forskjellig i det siste, å har vært veldig hæla i taket. Dagene går i 100, å jeg skulle som vanlig ønske at døgnet hadde flere timer.. Som dere vet har far i huset brukket foten, å jeg pusser opp på kveldene, å er mor og pleierske på dagen ^^ På fredag ble det plutselig hasteoperasjon på han, å han blir liggende på sykehuset til i mandag. Beklager for at jeg ikke har fått svart på alle komentarer, eller på spørsmål rundt om på face og insta. Håper at dere skjønner hvorfor, å at det å svare på slike ting ikke kan være første pri om dagen, men at jeg kommer sterkere tilbake 😀 <3 

 

Jeg er ikke kjendt for å ta det mest med ro, da jeg alltid har noe jeg skulle ha gjort, å må alltid gjøre alt på lista før jeg klarer å sette meg ned selv eller å gjøre noe som ikke er “viktig” ^^ I går avslutta jeg for kvelden halv 12, å hadde meg en time på sofaen mellom putene, med litt digg foran tv`en 🙂 Det var skikkelig deilig det 😀 Det å sette seg ned i en sofa full av myke og deilige puter, omringa av levende lys… Ja da snakker vi kos da!!!!!!

 

 

( reklame – aviskurven er fra doktorlykke og stearinlys fra Lene Bjerre)
 

Snopa meg foressten to nye RM vaser ( bildet ) her om dagen. Disse er i medium, og jeg har to fra før, men synes det er gøy å pynte med de flere plasser i huset 🙂 Den store som knuste her forleden har jeg ikke fått kjøpt meg ny av enda, men det har jeg også planer om å gjøre ^^ Den er bare så vakker!! Jeg har også handlet nye skjermer til lampene på soverommet, i lignende stoff som gavlen skal være i. Tror det skal bli helt perfekt sammen med fargen på veggen og mønskeret i tapeten ^^ Skal også sy litt flere pynteputer i tilsvarende stoff som de jeg har sydd på bildet over ( LIN ) ^^Det blir aldri for mye tekstiler for meg, å på et soverom, ja der er det iallfall bare til å kjøre på ^^ Elsker jordtoner, å klarte ikke å velge noe annet som hovedtema for soverommet ^^

Nå skal jeg snart reise å grille sammen med foreldrene til PB, å hente godgutten min <3 Etter grillinga skal vi også en tur på sykehuset å se hvordan det går med PB 🙂 Vi gleder oss masse til å få han hjem, å håper han snart er oppe å spretter på foten sin igjen ^^ 

Ha en herlig søndag, alle sammen! Vi skrives om litt <3

—>  Husk at dere også kan følge meg på facebook, for oppdateringer og tips 😀  <—

#stue #interiør #inspirasjon #rivieramaison #lenebjerre #diy

0 kommentarer

Siste innlegg