BEGYNNER Å LIGNE ET ROM!

Vet dere hva! Det begynner å ligne et rom igjen !! 😀 😀 Jeg er helt i ekstrase, å ser nå land i sikte på prosjektet mitt ^^ Fargevalget er jeg bare enda mer fornøyd med nå når jeg ser den på veggen ^^ Gleder meg skikkelig til å flytte sengen inn igjen, å tingene som hører med 😀 Det skal dilles og dalles, å det skal bli såååå fint 😀

 

Her ser dere fargen i skikkelig godt lys 😀 Såå fornøyd! Bildene over er forressten tatt før jeg har gått over å finjustert lister å kanter.. Viss dere legger merke med flekkene rundt om kring på listene 🙂 Sto oppe godt utover nattetimene i natt for å gjøre meg ferdig 🙂 Klarte ikke å slutte da jeg begynte å tenke på hvordan det skal bli til slutt 😀 😀 

 

Fikk besøk av litt møll som dere ser på bildet.. Å en hel koloni med småfluer.. De tenkte kanskje jeg trengte litt selskap mellom strøka.. Veggen til venste er malt i eggehvit. Det er denne veggen det har vært mest styr med, da det før var masse hyller her som måtte skrues ned. Mange stygge hull og mye sparkling. Noen tenker sikkert at det ikke er så nøye da vi skal ha tapet på denne veggen, men desto viktigere er det at det er helt plettfritt under. Vi har også malt i den fargen som det er mest av på tapeten, for å unngå at sparkelflekker og andre ting skulle synes gjennom. De anbefaler at veggen man tapetserer ska være like pen før tapeten kommer på, som man også ville hatt den uten tapet 🙂 

 

 

 

Nå gjenstår noen småtterier med en tynn liten pensel på de plassene jeg ikke klarte å se i går, tapetsering, gulvlister, og ny laminat ! Jeg har vært veldig frem og tilbake på om jeg skal ha hjelp med tapetseringen.. Nå har jeg vel egentlig sakt jeg ikke tørr å prøve meg på det alene, men siden jeg ble litt tidligere ferdig enn først antatt, tror jeg kanskje jeg skal prøve meg likevel 😀 Det kan lett gå bra, å viss ikke lærer jeg vel av feilene 🙂 Gulvet får jeg hjelp til 🙂
 

Tenk at det så slik ut da jeg startet! 😀 Det blå rommet ble det kalt av de som bodde her før oss, å selv om det er vanskelig å se var til og med veggene lys lys blå. Hver sin smak sier jeg bare, å de som hadde dette rommet før var sikkert kjempe fornøyde med å ha det slik, på samme måte som vi vil ha det på vår måte 😀 Forandring fryder, å jeg gleder meg såå mye til å få det ferdig 🙂 Er spent på hva PB synes om arbeidet når han kommer hjem igjen ^^ 

 

Ha en herlig start på uken folkens! 😀 Jeg titter snart innom igjen ^^ 

 

—>  Husk at dere også kan følge meg på facebook, for oppdateringer og tips 😀  <—

#soverom #diy #oppussing #hus #hjem #interiør

6 kommentarer

Siste innlegg