TIMES CHANGE !

Tiden forandrer, ja det skal være sikkert! Forskjellige situasjoner og settinger man er i er hele tiden med på å gjøre forandringer. Enten med oss selv eller med omgivelsene. Jeg rota rundt i litt gamle bilder her om dagen, å tenkte jeg skulle vise dere hvordan det så ut da vi bodde i leiligheten på Ålgård 😀 

 

Bildene er hentet fra Finn annonsen, å det er også minimalt med ting her, da det aller meste var pakket bort til flytting. Leiligheten ble solgt like etter at vi kjøpte huset, å da det ikke kom noen på visning var vi litt bekymra for at dette ville ta veldig lang tid da markede var veldig rolig på denne tiden. Flaksne so vi var ble det privatvisning og salg like etter. 

 

Leiligheten var på 48 kvadrat, og hadde ca 100 meter til matbutikk og treningsenter. veldig sentralt til det meste å helt grei størrelse for to personer. 

Pål Børge kjøpte i 2011, å jeg flytta inn i januar/februar 2013. Rart å tenke på at da jeg flytta inn hit var jeg fortsatt lærling, og eide væren et sted og bo eller lappen. Mye har forandret seg, å jeg sparte hver en krone jeg hadde til overs for å ta lappen, som jeg fikk i 2014, etterfølgt av fagbrev noen måneder etter. Vi snakka lenge om å kjøpe noe sammen, å etter at jeg tok lappen, sparte jeg det jeg kunne med hus og interiør i tankene ^^ Hihi 🙂

20.4.15 vant vi budrunden å kjøpte vårt eget hus sammen 😀 Det var en stor dag da vi gikk i banken og skulle signere lånepapirene og faktisk var blitt huseigere begge to 😀 Til å være 24 synes jeg at jeg har fått oppnådd mye allerede, å har ikke tid til å ligge på latsiden 🙂 Med et hus følge mye ansvar og arbeid, å vi har mange år foran oss med mye vil vil gjøre, å kose oss med 😀 En fantastisk liten gutt har vi fått, som vi vil oppdra så godt vi kan og skape gode barndmsminner for i Kvitlyngveien 🙂 Jeg er veldig glad vi kom oss inn i huset før han meldte sin ankomst, men om han hadde kommet i leiligheten på bildene over, hadde vi bare mått gjort det beste utav det 🙂 Er det en ting jeg har lært meg med årene er det å ikke ta alle beskymringer på forhånd. Det kan lett gå bra, å viss ikke, går det an å gjøre noe med det meste 🙂 

 

Med mange gode minner fra leiligheten i Kalaberget på Ålgård, er det nå et lukket kapittel 🙂 Det nye kapittlet starta her i Kvitlyngveien 05.07.15. Et spennende kapittel jeg bare gleder meg til å oppleve mer av ^^ Prosjekter, minner, arbeid, avslapping, glede, sorg, slit, kos og festligheter! Jeg er klar, og går selvfølgelig *all inn* 😀 

Dette var et lite tilbakeblikk fra leiligheten, å jeg ønsker meg ikke tilbake 😀 Jeg elsker huset vårt her i Kvitlyngveien, å vil gjøre alt jeg kan for å skape drømmehjemmet vårt ^^ Alt tar tid, men god tid gir også best resultat 🙂 

Kjempe gøy at dere følger bloggen min, å jeg setter stor pris på alle de koselige komentarene dere legger igjen 🙂 Såå koselig!! Ha en herlig kveld folkens, så skrives vi snart igjen 🙂 <3

Viss du vil lese hele annonsen til huset vårt i Kvitlyngveien, å se alle rommene hvordan de var da vi flytta inn, klikker du HER .

 

0 kommentarer

Siste innlegg