SOVEROM FØR OG ETTER!

Ja, jeg skal være ærlig med dere å si at jeg var litt vel ivrig etter å få delt ut litt bilder av den pene tapeten, og ellers resultatet av de siste 2 ukenes arbeid..Jeg har brukt hver en ledig stund på dette, å er mer en fornøyd! Jeg har verken tapetsert før, sparklet, pussa eller vært med på legging av laminat. Jeg har hatt utfordringer, blitt frustrert å ikke minst lært veldig mye. 

Som jeg skrev tidligere er rommet ferdig, men detaljer som skapdører til klesskap er ikke helt på plass enda, gardinene er ikke lagt opp å noen RM knagger skal opp ved døren men dette er bare pirk som plutselig er på plass..

Jeg vil nå gi dere før og etterbilder av hele rommet. 

 

 

 

Litt forskjell eller ? ^^ Les mer detaljert om selve oppussingen —> HER <— og alt om tapeten —> HER <— !

 

 

 


 

Gleder meg så mye til gavlen kommer på plass!!! Jeg tror den vil gjøre så mye med rommet !! Men nå koser jeg meg mye med det arbeidet som er gjort, å nyter hvert et minutt i dette rommet. Mye lysere og renere.

 

 

 

De brune stjerne putene er fra Gant, å er i 75% lammeull, 20% polyamid og 5% angora. Mykere pynteputer har jeg ikke kjent maken til!

 


 

Skinnfellen  på sengen er fra en sau vi hadde på gården jeg kommer fra. Den er sikkert eldre en meg, da jeg har sett dette skinnet på mange av barne og babybildene av meg selv. Mykt og godt i en godstol,og gjør seg også godt i en seng eller som et pent dekor. Ekstra stas er det at det drar med seg så mye personlighet og minner inn i rommet <3

 

 

 

På Aleksander sitt rom er det akkurat lik garderobe som her. Der lakka vi det lignende som beisen ble i taket, men her vil jeg male dørene helt hvite slik som listene. Kommer nok til å gjøre det med Aleksander sine også etterhvert, da vi ikke ble helt fornøyd med slik det ble i første omgang…

Beklager viss jeg gikk litt amok med detaljebilder sist 🙂 PB var etter meg om det da jeg posta innlegget, men jeg var nok i min egen boble, å har skjønt det etterhvert når flere har spurt om “resten” av rommet. Det er ikke et stort rom, slik at senga er den som tar det meste av plassen, å viser naturlig nok mest på bildene. Rullegardinene vi skulle ha ble kjøpt feil, derfor har vi gardinene helt tildekka, for å skjerme litt for lyset, å for å kunne springe rundt i trusa uten at noen tilfeldigvis er uheldige i sidesynet utenfor.. Thihi ^^ 

 


 

Rommet er kanskje fargeløst for noen, men midt i blinken for oss!  

Ellers har jeg hatt min første arbeidsdag igjen idag etter mange måneder med permisjon å vi skriver allerede 1. August ! Veldig gøy å være tilbake, å treffe noen av de koselige kolegaene mine som ikke er på ferie. Å det kjekkeste av alt var å se den lille smilende sjarmøren min igjen da jeg kom hjem ^^ Nå vil han bare stå og reise seg etter ting, å utviklingen blir bare raskere å raskere føler jeg ! <3  Om 7 uker er det permisjon igjen til desember, så jeg kan vel kalle dette en myk start. 

Håper dere hadde en fin juli, å ønsker dere alle alt godt i ny måned <3

 Husk at du også kan følge hjemmet vårt på facebook, for oppdateringer og tips! 😀

 

#oppussing #interiør #soverom #hus #hjem #gant #rivieramaison #diy


 

12 kommentarer
    1. Så fint det ble!! (Det var forresten jeg som “klaga” over manglende romfølelse i forrige post;)) jeg synes ikke man trenger så mange farger på soverommet. Det kan bli bråkete om man ikke treffer riktig. Søvn er utrolig mye viktigere enn en trendy farge! Jeg likte spesielt godt hvordan rommet virker både lunt og svalt på samme tid. Her hadde jeg virkelig sovet godt:)

    2. Anonym: Tusen takk for det 🙂 Hehe det gjør ingen ting 🙂 Like viktig med slike kommentarer, da jeg kun kan prøve å forbedre meg 😀 Å du hadde et veldig godt poeng 🙂 Noen ganger blir jeg bare litt ivrig… Det er et veldig lunt å svalt rom ja, å jeg tror det er viktig å ha det mest mulig behagelig der man skal sove og slappe av 🙂 Jeg har aldri sovet bedre noen sted, å elsker å stå opp til synet av det romme jeg lenge drømte om, og som nå er virkelig 🙂 Gøy at du titta innom bloggen, å takk for tilbakemelding 🙂 Ha en super søndagskveld videre! 😀

    3. Isabell: Gulvet husker jeg ikke heeelt 100%,men skal gi deg svar på dette også 🙂 Fargen på veggen heter lys hamp, å er en veldig rolig farge 🙂 Åå så spennende! Dette vil jeg følge med på 🙂 Tusen takk for tilbakemelding 🙂 Ha en fin søndagskveld videre 😀

Siste innlegg