ET LIV MELLOM VASER OG KUNSTIGE BLOMSTER!

God kveld folkens! 🙂 Nå var det jammen meg deilig å slenge bena i sofaen, å ha seg noen minutter helt for seg selv 😀 Det har vært en travel dag, med hele 23 gjester i hus, å det litt spontant! Om jeg i dette tilfelle kan kalle det spontant å sende ut melding i går kveld.. Jeg kom hjem fra jobb halv 5 i dag, å kvart på 5 begynte gjestene å komme. Synes det var utrolig bra oppmøte på så kort varsel, da det både gjalt barnefamilier og ungdommer. Fullt hus og stormene jubel 😀 Helt fantastisk, å for en start på uken! Dette må jo bare bli bra ^^

 


 

 

 

Min kjære lillebror, og alles kjære Svenny ble hele 19 år i dag. Dette kunne absolutt ikke gå forbi i stillhet, å jeg inviterte liten og stor til feiring. Det er ikke hver dag vi samles hele gjengen, å da er det ekstra gøy når det først passer. Noen ansikter savnet vi selvfølgelig, men jeg er helt imponert over alle som fant veien til Kvitlyngveien i dag 😀

 

 

Herlige lillebroren vår, en helt fantastisk tante å lille Aleksander <3 Tantegutten Tristan måtte også koses på, å han har bare et smil man kan spise opp! 😀 De små guttene våre vokser så fort!!


 

I går kveld bakte jeg en hau skoleboller og farmor kom med kake og brus som sammen resulterte i et stort stykke godt selskapsbord ! 😀 Da vi var så mange, synes jeg det er utrolig greit å bare sette frem alt på kjøkkenbordet, å heller la folk forsyne seg selv å heller fylle på etter behov ^^ Hele 21 stykker var vi på en gang i stua i dag, åsså kom det 2 til etterhvert 🙂 Tusen TUSEN takk for en fantastisk ettermiddag alle sammen! 😀

 

 

Før jeg nyter noen minutter for meg selv er det alltid deilig å få unnagjort det som må gjøres av rydding. Da kan det nytes med ekstra god samvittighet, å jeg vet jeg ikke trenger å stå opp til et kaos og virrvarr dagen etter… Egentlig ganske skjelden jeg har delt kveldsbilder, men her får dere en god dose 🙂 Slik ser det ut i stua mi nå ^^

 

Denne lekekassen fra IKEA kan jeg ikke få skryte nok av.. Ikke bare passer den kjempe godt inn da jeg elsker kurv, den er også PERFEKT for å rydde bort barneleker i. God, stor og romslig. Å jeg ser iallfall ikke poenget med å ha leos lekeland i stuen til en hver tid når barna ikke leker på gulvet… D a er det deilig å få rydda det bort, å heller ta det frem når det skal lekes med 😀

Innimellom dilling og interiør skjuler det seg en hel verden av gode minner og opplevelser. Noen ganger synes jeg det er gøy å dele litt av hva som skjer mellom vasene og de kunstige blomstene, å vise at det faktisk fint går an å være interessert i å ha det vakkert og ryddig rundt seg, å samtidig leve et helt normalt å travelt familieliv, med masse lekende barn og tjo og hei i huset! 😀 Sånn er det, sånn skal det være, å travlere skal det bli. Men jeg ELSKER dette livet ! 😀 😀 <3

God natt alle sammen ^^ <3
 

#interiør #familie #hus #hjem #privatliv

2 kommentarer
    1. For et oppmøte! og mye god mat. Hørtes ut som en koselig feiring 😀
      Herlig å få ryddet bort alt før man setter seg ned å slapper av ja. Ha en fin kveld videre!

    2. Henriette Celin: Tidenes feiring for verdens beste lillebror 🙂 ^^ Ja det er premien for å ha styra på og rydda etterpå 🙂 Fikk kjempe god hjelp da, å det hjelper veldig på 😀 😀

Siste innlegg