SKAL JEG FORTELLE DEG EN HEMMELIGHET ?

 

Mandag igjen å en ny uke er allerede i gang. Jeg føler ukene løper avgårde fortere enn før, å det er som regel full rulle fra morgen til kveld. Da jeg sa jeg hadde det travelt før jeg fikk barn, ja da visste jeg lite om hva jeg snakka om 🙂 Men det er en deilig travel hverdag, å en jeg aldri ville vært foruten!

 


 

I det øyeblikket vi fikk sønnen vår, å jeg ble mor for aller første gang følte jeg hele verden sto stille. En liten nyfødt gutt lå på brystet mitt, og jeg holdt han inntil meg så godt som jeg kunne. Tenk at dette bitte lille mennesket nå skulle være en del av oss resten av livet, å at vi i gode og onde dager skal oppdra han, ta ut på eventyr sammen med han å ikke minst skape trygghet rundt han! Alt var så uvirkelig, å det tok litt tid før det i det hele tatt gikk opp for meg at dette var sant, og ikke bare en herlig drøm! 

Da jordmødrene forlot fødestuen vi var på, fikk vi en god stund sammen alle 3 for å nyte det fantastiske øyeblikket å kose oss sammen som nybakt familie. Etter en helt fantastisk fødsel, og med kjempe stor kjærlighet for den lille gutten vår, var vi allerede da helt sikre på at dette skulle oppleves igjen, å at vi raskt ville gi Aleksander et søsken om mulig. 

 


 

Enda en drøm blir til virkelighet…

Søndags morning den 10.07.16 fikk vi vite at nok en liten luring er på vei til å vokse seg stor og sterk i magen min ^^ En gledens dag, og en fantastisk følelse!! Tenk at jeg er gravid igjen 😀 <3 Denne gangen var jeg 100% sikker på graviditeten flere dager før testen viste positiv. Det var ikke at jeg var dårlig eller noe slik, ikke ømme bryst eller noe,  men likevel noen små ting jeg kjendte på kroppen som gjorde at jeg bare visste at jeg måtte være gravid igjen. Denne gangen som med Aleksander er alt sammen planlagt, så jeg hadde det jo i bakhodet at det iallfall kunne skje om ikke annet 🙂 Å sa vel til både den ene søsteren min og PB at viss jeg ikke er gravid nå, da er det nøtt å være noe som ikke er helt som det skal. Noe var det nødt å være 🙂 

 


 

Jeg er så stolt! Å gleder meg så uendelig masse til å få hilse på den lille gutten/jenta som er antatt å komme i midten av mars. Jeg gleder meg masse til å bli kjent med det nye familiemedlemmet, å krysser armer og ben for at alt går bra de neste månedene også. Vi har vært på en UL for å se hvordan det sto til, å der så vi en sprell levende og aktiv liten baby som så ut til å trives godt der inne ^^ 

 


 

Det vil bli 16 måneder mellom barna våre, å det synes jeg er helt perfekt 😀 To tette har alltid vert en drøm, å noe som nå er i ferd med å bli virkelighet. Selv kommer jeg fra en søskenflokk på 4, som alle kom i løpet av 4 år og 8 måneder. Jepp, jeg har en mor som er helt rå ! 😀 Og som alltid har vært kjempe flink med oss rakkerunger ^^ Jeg har ikke planer om å prøve å slå rekorden hennes, å kommer til å glede meg masse over de to småtassene våre <3 Men man kan aldri vite helt hva fremtiden bringer..

 

 

Har gleda meg kjempe masse til å fortelle dere om denne store nyheten, å kommer nok til å være litt innom baby og graviditet igjen her på bloggen også, slik som sist ^^ Jeg er jo helt i ekstase!!! 😀 Interiøret skal fortsatt ha hovedfokus, å jeg gleder meg masse til å dele enda mer barneinteriør med dere også etterhvert 😀 En annen ting jeg har tenkt å svippe litt innom, er hvordan man enkelt og lett kan holde det rent i en travel hverdag! Og ikke minst spare tid, å gjøre det gøy for alle 🙂 Nå vet dere litt av hva jeg har i tankene, og siste nytt på privaten hos oss ^^ Håper dere vil fortsette å følge meg, for denne familien skal skape drømmehjemmet sammen <3 

#familie #gravid #hus #hjem

8 kommentarer
    1. Gratulera så masse med ny baby på vei 🙂
      For en koselige nyhed,
      du ser strålande flotte ud .

    2. Vigdis Schoopp Jonassen: Tusen tusen takk for det, Vigdis 🙂 <3 Jeg er helt i 100, å kan nesten ikke vente til jeg har den lille i armene mine 😀 Klarer nesten ikke å forstå at set er sant 😀 Koselig at du titter innom bloggen min 🙂 Ønsker deg en strålende kveld videre 😀

    3. Gratulerer! Så fantastisk med ny baby på vei 🙂
      Ønsker deg et flott svangerskap 🙂

    4. Gratulerer så masse med en kommende baby 😊 Det er like stor stas hver gang man får et nytt familiemedlem 😊 Ta vare på deg selv 😊
      Jeg skal bli Mormor om 7 uker 😊
      Klem 😁

    5. Janne Hals: Tusen tusen takk 😀 Jeg gleder meg masse! Å ekstra mye til å få lov å gi Aleksander et søsken <3 Tiden går fort, å plutselig er han/hun her 🙂 Gratulerer med å snart skulle bli mormor! Kjempe stas 😀 😀 Ha en fin kveld 🙂 Veldig hyggelig at du titter innom bloggen 🙂
      <3<3<3

Siste innlegg