NESTEN HELT PERFEKT START PÅ UKEN!

 

Tittei alle sammen! Har dere hatt en fin helg ?^^ Her har store og små vært i Kongeparken, å vi har virkelig fått kost oss sammen hele gjengen.

Starten på en ny runde med permisjon gikk av stabelen i dag, å en bedre start enn dette kunne jeg ikke hatt! Kjempekoselig lunch besøk av TanteTrinemor, Tristan og mor i dag, pluss at jeg fikk gjort en hel del ting i huset mens Aleksander hadde første kvilen sin^^

 

 

 

 

 

 

 

 

Litt forkjøla å slappe har vi alle sammen vært i dag, å da PB kom hjem fra jobb var jeg bare nøtt å kaste inn håndkleet å ta meg en liten lur.. Satser på at dette går fort over, å jeg tror det har litt å gjøre med det svingende været om dagen.. Norsk høst og sydenvær om en annen kan kanskje skape litt rusk i systemet ..

 

 

Plutselig var jeg hjemme igjen for en periode, før jeg så skal tilbake til jobb en periode, før det igjen bærer ut i en helt ny fødselspermisjon. Hihi^^ Her går det unna, å jeg blir virkelig stolt å glad i meg når jeg tenker på at jeg i mars enda en gang skal få oppleve nok et stort mirakel i livet!<3 Helt fantastisk, å veldig uvirkelig!<3

#familie #mamma #permisjon #hjem #hus #interiør

13 kommentarer

Siste innlegg