BARNEROMSBLISS!

 

Ønsker dere velkommen inn til Aleksander`s lille rede i dag, for et lite bildedryss ! Før og etterbilder av dette rommet kommer også snart på bloggen 🙂

 


 

Det dukker stadig opp nye ting her inne, å jeg elsker å dulle det til her også. Benytter sjansen så godt jeg kan før han plutselig blir så stor at han har noe han skulle sakt ^^ Baby blått, sammen med litt dypere blå er veldig lekkert synes jeg! Med detaljer av rødt hinter det litt om lekker New England stil, noe som jeg synes passer midt i blinken for et gutterom. Er det ikke søtt da dere ? <3 Den store kisten fra IKEA har jeg også i stuen, å den får jeg ikke skryte nok av! Helt perfekt for barneleker, og ellers hva det måtte være som ikke trenger å ligge fremme hele tiden og samtidig passer den godt inn med resten og blir et pent møbel.

Dette var en liten tur innom for min del i dag, så skrives vi om litt igjen ^^ Vi fikk gjort MASSE med gavlen i går, å nå er det ikke lenge til den er helt ferdig og klar for soverommet. Vi ble så trøtte å tullete i går at vi måtte gi oss da vi bare begynte å gjøre feil.. Skulle egentlig få koselig besøk av en venninne i kveld, men da dette ble avlyst på grunn av sykdom fra hennes side, blir det helt sikkert gavl mekking i kveld også. Har dere troa ? 

Nyt kvelden så lenge! <3

#barnerom #gutterom #lexington #memini #detaljer 


 

4 kommentarer

Siste innlegg